|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشست با همکاران جوان شرکت تاکید داشت:

اخلاق مداری، دانش محوری و خودباوری مبنای همه برنامه ریزی ها مبتنی بر ارتقای منابع انسانی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت و جمعی از همکاران جوان شرکت برگزار شد درویشی مدیرعامل شرکت بر اخلاق مداری، دانش محوری و اعتماد به نفس و خودباوری همکاران برای تعالی سازمانی و برنامه ریزی های مبتنی بر کادرسازی های مدیریتی تاکید و آن را اساسی ترین راهبرد برای مدیریت منابع انسانی دانست.

در این نشست که با دعوت مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت برگزار گردید نخست شیخی فر مدیر این دفتر با اشاره به اهمیت منابع انسانی در تکوین همه برنامه های متعالی آینده، از عزم جدی مدیرعامل شرکت برای کادرسازی و استفاده بهینه از نیروهای جوان و با دانش فنی خبر داد. در این نشست درویشی با اشاره به اهمیت مشارکت، اخلاق حرفه ای و صداقت و داشتن انگیزه های جدی برای خدمت، همکاران شرکت را واجد همه خصایل و پشتوانه هایی دانست که برای بزرگ شدن و قبول مسئولیت لازم است. وی مسئولیت را فرصتی برای خدمت دانسته و بر لزوم صرف توان و انرژی مدیران و روسای گروهها و همه همکاران برای مدیریت درست وظایف و مسئولیتها تاکید کرد. درویشی با اشاره به اینکه تقابل با سیستم و ایجاد ضدیت و خمودگی بسیار آسان است از لختی و بی انگیزگی برخی از لایه های شرکت ابراز نگرانی کرده و اظهار امیدواری کرد با برنامه های پیش رو در آینده ای نزدیک، اراده های جدی برای برون رفت از لختی فراهم و جنبشهای کاری و خدمت رسانی مطلوبتری شکل بگیرند.

درویشی با اشاره به این که همه مشکلات مالی نیست بی انگیزه بودن جوانان و همکاران خلاق شرکت را ناشی از سومدیریتی دانست که خلاقیت فردی و همگرایی برای تعالی امور را برنتابیده و فضا را برای پویایی سیستمی تنگ و محدود کرده است. وی با اشاره به نام برخی از بزرگان صنعت آب که در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بالیده اند و حتی امروز نیز منشا خدمات و مجاهدت در سطح ملی اند رسیدن به دوره متعالی و شکوفایی دوباره منابع انسانی شرکت را، تنها راه بقا و دوام سیستمی دانست. درویشی با تاکید بر اخلاق مداری به عنوان رکن اول هر حرکت سازمانی و الهام از حدیث شریف پیامبر اسلام که بعثت خود را برای توسعه مکارم اخلاق دانسته اند، از همکاران دعوت کرد تا با پیروی از آموزه های اخلاقی انبیا و ائمه اطهار و زدودن همه ذهنیت های منفی و کجرویی های غیر اخلاقی که می تواند فضای شرکت را مکدر و ناسالم سازد  فضا را برای جهشی محسوس در همه بخشهای سازمان فراهم سازند.

وی با اشاره به همکاران شرکت به عنوان بازیگران پنهان مدیریت یکپارچه منابع آب در منطقه، همگرایی را جزو الزاماتی دانستند که در سایه تعهدات اخلاقی، اعتماد به نفس و تجهیز به علوم و دانش روز ممکن می گردد. وی با اشاره بر نقش همکاران به عنوان دولت در سایه برای تحقق آرمانهای انقلاب، داشتن یک شغل را جزو حقوق اساسی هر همکار دانسته و در مقابل این مواهب و جایگاه شخص باید خود مکلف به حرکت با روند رو به رشد سازمان بداند.  مدیرعامل شرکت با تکیه بر اهمیت علم و دانش روز در مدیریت توامان آب و منابع، با اشاره ای به روند انتخاب مدیران عامل شرکتهای آب منطقه ای از طریق فراخوان، داشتن دانش و اصول مدیریتی و توان اجرایی را لازمه کار دانست و از عزم خود برای استفاده حداکثری از توان منابع انسانی شرکت برای رسیدن به مطلوب مدنظر سند توسعه ابلاغی و چشم انداز متعالی شرکت خبر داد. وی با اشاره به دوری جدی از قبح شکنی و برخی ناهنجاری های اخلاقی، رصد رفتار سازمانی بر شیوه های اخلاق و دانش را وظیفه عمومی دانسته و آن را جزو راهبردهای مدیریت ارشد شرکت نیز قلمداد کرد. درویشی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر بر لزوم هرچه باشکوه برگزار کردن مراسماتی که بتواند تلالویی از دستاوردهای نظام باشد تاکید کرد. در ادامه نشست همه همکاران حاضر به بیان دیدگاهها و پیشنهادهای خود پرداخته و مقرر گردید تمام موارد گفته شد به همراه تکمیل فرمهای بانک اطلاعات فنی-اجرایی همکاران توسط دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت در قالب گزارشی مدون برای بازچینش ساختار نیروی انسانی و کارآمدی وظایف و مسئولیتها در اختیار مدیریت عامل شرکت قرار گیرد.

کد خبر: 1898
  تاریخ خبر : 1397/10/29
 مدیر سایت
 822
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 65
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 224
  • بازدید دیروز : 3,869
  • کل بازدید : 14,154,662
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/04 14:41:44
  • شناسه IP شما : 13.59.236.219

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149