|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در حضور مشاور وزیر نیرو:

مدیریت آب در استان باید به مدیریت تعاملی و مبتنی بر توسعه تبدیل شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مشاور وزیر نیرو در پیگیریهای ویژه, مدیرعامل, معاونین و جمعی از مدیران و روسای گروهها برگزار شد درویشی با اشاره به اهمیت رسیدگی به درخواست های مردمی در بخش آب، بر ایجاد مدیریت تعاملی و مبتنی بر توسعه آب در استان تاکید کرد و مدیریت تقابلی و قرار گرفتن مردم در برابر متولیان آب را شایسته مدیریت بهینه این منابع ندانست. در ادامه نشست مهندس میرزایی با بیانات مبسوط خود آب را متعلق به همه دانست و خاطرنشان ساخت با حفاظت از این منابع و دادن سهم محیط زیست باید مردم را از خدمات بخش آب منتفع ساخت.

در ابتدای این نشست شیخی فر مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت با ارائه خلاصه ای از عملکرد شرکت، به انتخاب مدیرعامل توسط فراخوان اشاره کرد و تنظیم سند توسعه مدیریت توسط مدیرعامل منتخب شرکت را عاملی برای ساماندهی امور سازمانی دانست. شیخی فر با اشاره به اصلاح و تدوین فرآیندها و ارائه خدمات، پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت را جزو فعالیت‌های دانست که به خوبی و در راستای تدوین سند راهبردی انجام شده است. در ادامه وحدتی مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب با اشاره به وضعیت منابع آب استان بر لزوم حفاظت از منابع آب تاکید داشت. وی بارندگی‌های امسال را اگر چه خوب دانست اما این بارشها را عاملی برای رفع تمام مشکلات در آب زیرزمینی ندانست و خاطرنشان ساخت کماکان نیاز به برنامه های حفاظتی است.

در ادامه شهلایی مشاور مدیرعامل ضمن اشاره به مطالبات شرکت  از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو که به حدود ۲۰۰ میلیارد ریال می‌رسد خواستار تسریع در وصول مطالبات برای ساماندهی امور مالی شرکت شد. وی با  اشاره به طرح‌های مهار آب بر لزوم تخصیص سدهای  بیستون و هرسین تاکید نمود.  رضوی معاون طرح و توسعه نیز با ارائه گزارشی از وضعیت مالی و اجرایی پروژه‌های در دست اجرای شرکت، نبود اعتبارات لازم و مسئله تخصیص را از اصلی ترین مشکلات پیش روی پروژه های اجرایی دانست. در ادامه قبادی معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی نیز با اشاره اجمالی به وضعیت نیروی انسانی و برنامه های مالی، از تدوین سند وضعیت منابع انسانی سخن گفت. وی با اشاره به توفیقات حاصل شده در این بخش، فعالیت های مالی را خوب ارزیابی نمود.

علی مرادی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت نیز با ارائه گزارش مبسوطی از وضعیت منابع آب، حضور مهندس میرزایی را موجب نشاط و امید دانست و رویکرد تغییر در معاونت حفاظت و بهره برداری را اجتناب ناپذیر خواهند. مرادی رویکرد را مبتنی بر مشتری مداری، نوآوری و شکیبایی ذکر کرد و خاطرنشان ساخت باید توام با مشتری مداری حفاظت از منابع آب فراموش نشود. خانم فتاحی مسئول امور بانوان نیز با شرح گزارشی از وضعیت بانوان شاغل در شرکت، عملکرد بانوان و فعالیت‌های آنها را مثبت ارزیابی نمود. رضایی مدیر امور قراردادها، حسن آبادی مدیر امور منابع آب شهرستان کرمانشاه و سیاوش مرادی مدیر امور مالی و ذیحسابی نیز ضمن عرض خیرمقدم به ارائه نظرات خویش پرداختند. طاهری سرپرست گروه تحقیقات به عنوان آخرین ارایه دهنده از اهمیت منابع آب کارست گفت و اذعان داشت استان کرمانشاه تمامی انواع کارست را می تواند در خود داشته باشد. وی با اشاره ای به بیانات استاندار محترم کرمانشاه مبنی بر ایجاد پژوهشگاه آب، تاسیس آن را عاملی برای توسعه بررسی های کارست شناسی دانست. طاهری با تاکید بر اجرایی کردن طرح ملی مطالعات و تحقیقات ابلاغی کارست، نبود اعتبارات پژوهشی را عاملی برای رکود بخش تحقیقات دانست.

در جمع بندی نشست درویشی با بیان اینکه شرایط کشور خاص است و در  این شرایط باید برنامه‌های خاصی هم داشت, به سرمایه پذیری و مشتری مداری را به عنوان ارکانی که می توانند منافع و منابع وزارت نیرو را تامین کنند اشاره داشت. وی در بخشی از سخنانش سازگاری با کم آبی را بسیار با اهمیت ذکر کرد و خاطرنشان ساخت باید به این بخش با حساب و کتاب ورود پیدا کرد. درویشی با مروری بر تعاملات صورت گرفته با نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی, استاندار و معاونین ایشان و سایر نهادها و سازمان‌های تاثیرگذار, این تعاملات  را بسیار خوب دانست و خاطرنشان ساخت ما با اتکا به دانش کارشناسی در حوزه‌های تخصصی توانستیم رضایت مدیریت ارشد استان در سیلاب اخیر را جذب کنیم.

مدیرعامل شرکت  مطالبه‌گری در مدیریت توسعه منابع آب را جزو ارکانی دانست که می تواند فضای تعاملی بهینه ای را ایجاد نماید و پاسخگوی برخی از تقاضاهای تامین آب باشد. وی با اشاره به برخی مشکلات اذعان داشت علیرغم همه ظرفیت ها و توانایی های استان، ما هنوز نتوانستیم سهم مناسبی از ایجاد زیرساختهای رونق تولید و ایجاد اشتغال را داشته باشیم. درویشی با اشاره به این که در برهه زمانی فعلی به تعامل بیش از هر چیز دیگر نیاز است با اشاره موکد به اهمیت این موضوعات، خواستار حل و فصل مشکلات آب محور در مدیریت آب استان شد. درویشی با اشاره به مباحث مالی تخصیص اعتبارات و سایر فعالیت‌های انجام شده در همه بخشها، روند شرکت را رو به رشد و تعاملی خواند و از همه همکاران برای رسیدن به مطلوب تشکر و برای همه توفیق سلامت و قبولی طاعات و عبادات را مسئلت نمود.

کد خبر: 2050
  تاریخ خبر : 1398/03/11
  آخرین به‌روزرسانی : 1398/03/11
 مدیر سایت
 609
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 59
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 4,408
  • بازدید دیروز : 15,079
  • کل بازدید : 14,173,925
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/06 09:26:19
  • شناسه IP شما : 18.191.21.86

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149