|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

جلسه ممیزی عملکرد معاونت ها و مدیریتها توسط هییت‌مدیره در شرکت آب‌منطقه ای کرمانشاه کلید خورد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ؛ در راستای تحقق سند ابلاغی توسعه مدیریت شرکت ، در هفتمین جلسه اعضاء هیئت مدیره ، اولین نشست بررسی عملکرد حوزه معاونت طرح و توسعه با حضور مدیر عامل شرکت ، اعضاء هیئت مدیره ، معاون طرح و توسعه، مدیران بخشهای فنی، مجریان و کارشناسان حوزه مربوطه برگزار گردید،...

  عمومی
  1398/03/30
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشست شورای معاونین و مدیران:

تلاش برای ایجاد انضباط مالی و افزایش بهره وری رکن اساسی شرکتداری است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مدیرعامل شرکت در جلسه شورای معاونین و مدیران با اشاره به وضعیت اقتصادی پیش رو و الزامات سلامت اداری و تامین معیشت همکاران, تلاش‌های مدیران و معاونین شرکت را بسیار جدی و خستگی ناپذیر دانست و اعلام داشت تمام تلاش مدیریت ارشد شرکت برای رسیدگی به امور فنی_ مهندسی و ماموریت‌های ابلاغی سازمانی در پرتو قوانین و مقررات است.

  عمومی
  1398/03/29

جلسه افتتاحیه ممیزی خارجی سیستم های مدیریت یکپارچه در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه جلسه افتتاحیه ممیزی خارجی سیستم های مدیریت یکپارچه با حضور سر ممیز شرکت انطباق کیفیت آسیا ( صادر کننده گواهینامه ایزو ) ، معاونین، مدیران و اعضای تیم کارشناسی به منظور ممیزی شرکت بر اساس استاندارد ۲۰۱۵ در سالن جلسات برگزار گردید .

  عمومی
  1398/03/28

استاندار از طرح آبرسانی به شهر کرمانشاه بازدید به عمل آورد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : مهندس بازوند استاندار کرمانشاه به همراه معاون عمرانی ، فرماندار شهرستان، مدیران عامل شرکتهای آب منطقه ای ، آب و فاضلاب شهری و جمعی از مدیران استانی از طرح آبرسانی به شهر کرمانشاه بازدید به عمل آوردند.

  عمومی
  1398/03/25

انجام طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: طرح بسیج ملی کنترل فشار خون توسط تعدادی از کادر درمانی پایگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان در شرکت آب منطقه ای صورت پذیرفت.

  عمومی
  1398/03/23
مدیر کل دفتر برنامه ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو در بازدید بامدادی از طرح ساماندهی آبشوران عنوان داشت:

طرح‌هایی مانند آبشوران که در مراکز پر جمعیت شهری اجرا می‌شوند پیچیده مهم و دارای حساسیت ویژه هستند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در بازدید بامدادی دکتر رضایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو , دکتر حسینی مدیرکل حوزه آمار و IT به همراه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه انجام شد آخرین روند مراحل اجرایی و مشکلات اعتباری طرح ساماندهی رودخانه آبشوران در محدوده شهر کرمانشاه به بحث و بررسی گذاشته شد

  طرحها وپروژه ها
  1398/03/23
طی حکمی از طرف مهندس بازوند استاندار کرمانشاه:

کمال طاهری عضو شورای راهبردی ثبت جهانی منظر فرهنگی, تاریخی اورامانات استان کرمانشاه شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکمی از طرف مهندس بازوند استاندار کرمانشاه, مهندس کمال طاهری رئیس گروه تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به عنوان عضو شورای راهبردی ثبت جهانی منظر فرهنگی, تاریخی اورامانات استان کرمانشاه منصوب شد.

  عمومی
  1398/03/23

برگزاری جلسه توسعه منابع انسانی شرکتهای صنعت آب و برق استان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: جلسه توسعه منابع انسانی شرکت های صنعت آب و برق استان با حضور مهندس رفیعی مدیر کل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو ، معاونین منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی و مدیران منابع انسانی ، آموزشی و رفاه شرکت های یاد شده در تاریخ 22 خرداد ماه 1398 تشکیل گردید.

  عمومی
  1398/03/23
مدیر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در دفاع از سخنان وزیر نیرو:

همبست آب، انرژی و غذا پرمصرفی در هیچ بخشی را برنمی تابد، رسانه ها رکن اساسی سازگاری با کم آبی اند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، بهرام درویشی مدیرعامل شرکت در مصاحبه اختصاصی و پیرو بازتاب گسترده سخنان وزیر نیرو در خصوص مصرف گرایی در ایران با حمایت از سخنان وزیر نیرو, دکتر اردکانیان را مردی دانا و بصیر دانست که سخنانش از عقبه گرانسنگی از تجارب متعدد مدیریتی، شناخت کامل از شرایط جهانی و دانش روز برخوردار است. درویشی با اذعان به اینکه مصرف گرایی به ویژه در بخش آب و استفاده بی‌رویه از منابع طبیعی در دهه های اخیر بسیاری از مخاطرات محیطی را برای مملکت ما به ارمغان آورده است نادیده گرفتن خدمات و فعالیتهای اثرگذار اقتصادی- اجتماعی وزارت نیرو و در راس آن مجاهدتهای اندیشمندانه دکتر اردکانیان را جفای به خدمات صادقانه ایشان دانست

  عمومی
  1398/03/22
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در جلسه سلامت اداری :

خدمت رسانی به مردم از اولویت های کاری دستگاههای دولتی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ؛ جلسه کارگروه ارتقاء سلامت اداری و حقوق شهروندی با حضور مدیر عامل ، معاونین و مدیران داخلی شرکت برگزار گردید ، در این نشست در ابتداء امیری، مسئول دفتر بازرسی شرکت ، گزارشی از آخرین اطلاعات وآمار مربوط به درخواست های مردمی از ابتدای سالجاری تاکنون ارائه و موارد انجام گرفته را به سمع و نظر حاضرین رسانید، سپس معاونین و مدیران شرکت هریک به نوبت نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای تسهیل وتسریع در روند پاسخگوئی ارائه نمودند ، در ادامه جلسه ، درویشی مدیر عامل شرکت ضمن تاکید بر تسریع پاسخگوئی به اربابین رجوع اظهار داشت این وظیفه ماست که ضمن رعایت حقوق دولت نسبت به پاسخگوئی اقدام نمائیم و ضمن رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع وفق قانون و رعایت قوانین مربوط به بخش آب به درخواست های این عزیزان رسیدگی نمائیم ، وی درادامه گفت پاسخگوئی به موقع و شفاف به مراجعین شان یک سازمان است و همه ما باید این مهم را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

  طرح تکریم ارباب رجوع
  1398/03/21

افتخارات امروز آب منطقه ای کرمانشاه مرهون زحمات بازنشستگان است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای،نخستین نشست عمومی بازنشستگان شرکت آب منطقه ای با حضور مدیرعامل, معاونین و مدیران داخلی در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

  عمومی
  1398/03/20

ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با مردم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: بهرام درویشی مدیرعامل شرکت به همراه معاونین ، این هفته در جلسه ملاقات مردمی ضمن تاکید بر دیدارهای هفتگی چهره به چهره مسئولان با مردم گفت : این دیدارها می تواند موجب تسهیل دسترسی شهروندان محترم به مسئولان این شرکت به خدمات رسانی بهتر و پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات مردمی شود.

  عمومی
  1398/03/20

بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از پروژه ساماندهی آبشوران

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، طی بازدید میدانی انجام شده توسط درویشی ، مدیرعامل شرکت از محل پروژه ساماندهی آبشوران که در مورخه 18 خرداد ماه، ساعت 13 صورت پذیرفت آخرین نکات فنی و اجرائی مورد بررسی قرار گرفت و آخرین دستورات لازم جهت پیشرفت عملیات اجرائی صادر گردید،

  طرحها وپروژه ها
  1398/03/18

تقدیر وزیر نیرو از شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : دکتر اردکانیان وزیر نیرو با اهدای لوح از زحمات بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و مجموعه همکاران و عوامل اجرای ذیربط دراجرایی تحقق اهداف صنعت آب کشور وپیشبرد وبهره برداری از طرح های توسعه منابع آب وخاک استان کرمانشاه بویژه سد مخزنی شرفشاه وسد مخزنی وشبکه جامیشان تقدیر بعمل آوردند.

  عمومی
  1398/03/18

همایش پیاده روی کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای: همایش پیاده روی کارکنان با حضور مدیرعامل شرکت، معاونین ،مدیران و جمع کثیری از کارکنان در مجموعه ورزشی این شرکت برگزار شد.

  ورزش
  1398/03/18

آب‌تنی و شنا در دریاچه سدها ممنوع

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، بهرام درویشی مدیر عامل شرکت ضمن تبریک عید فطر گفت : با توجه به شروع فصل گرم سال و افزایش دمای هوا هم استانی های عزیز از شنا و آب تنی در دریاچه سدها خودداری نمایند.

  عمومی
  1398/03/16
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در پیامی به همکاران :

عید سعید فطر را به همه همکاران تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بهرام درویشی مدیرعامل شرکت در پیامی عید سعید فطر را به همه همکاران و جامعه خدوم بخش آب تبریک گفت. درویشی ضمن آرزوی قبولی عبادات و طاعات همه همکاران در ماه مبارک رمضان, رمضان را ماه خودسازی و تزکیه خواند و خاطر نشان ساخت این ماه منبع همه فضایل و خصایلی است که می تواند انسان را در برابر مشکلات صبور و مقاوم سازد.

  عمومی
  1398/03/14
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) عنوان داشت:

مکتب امام راحل, مکتب انسان سازی و عدالت است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بهرام درویشی مدیرعامل شرکت در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

  عمومی
  1398/03/14

اهداء جوایز به سه تن از همکاران شرکت کننده در مسابقه احکام رمضان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : در بیست و هشتمین روز ماه مبارک رمضان، از سه نفر همکاران شرکت

  فرهنگی
  1398/03/13
دکتر عرب در جلسه سازگاری با کم آبی عنوان داشت:

مسئله آب فرابخشی است و راه حل های آن هم باید فرابخشی حل شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل معاونین حفاظت و بهره برداری و برنامه ریزی اعضای شورای حفاظت از منابع آب استان و جمعی از مدیران و کارشناسان بخش‌های مرتبط و به میزبانی معاونت حفاظت و بهره برداری برگزار گردید ، دکتر داود رضا عرب مدیر موسسه پژوهشی راهبرد دانش پویا به عنوان سخنران در بحث سازگاری با کم آبی پرداخت در این جلسه شهلایی مشاور مدیرعامل و مرادی معاون حفاظت و بهره برداری مباحثی را در زمینه سازگاری با کم آبی به عنوان یکی از برنامه های مهم برای حفاظت از منابع آب مطرح نمودند،

  عمومی
  1398/03/12

حضور با شکوه کارکنان صنعت آب و برق استان کرمانشاه در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : مدیران عامل، معاونین وکارکنان صنعت آب وبرق استان کرمانشاه با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس

  عمومی
  1398/03/11
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای :

راهپیمائی روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از حقانیت این مردم است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : درویشی مدیر عامل شرکت در پاسداشت این روز بزرگ ، ضمن مهم برشمردن روز قدس و دعوت از همه همکاران خود برای حضورپر شور در راهپیمائی، گفت:

  عمومی
  1398/03/09
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه کمیته گردشگری سدها و مخازن آب اظهار داشت:

هرگونه توسعه گردشگری در مخازن و منابع آب باید منطبق بر اصول پایداری کمی و کیفی و زیست محیطی منابع آب باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای با حضور مدیرکل سازمان میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری, مدیر عامل شرکت, معاون برنامه‌ریزی و حفاظت و بهره برداری, مدیر دفتر مطالعات پایه و جمعی از معاونین و کارشناس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار گردید درویشی با اشاره به گره خوردن بحث اشتغال با آب و محور توسعه بودن آب بر لزوم تدوین برنامه‌های کارشناسی شده برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های محدود تاکید نمود.

  عمومی
  1398/03/11

حفاظت از منابع آب زیرزمینی در دستور کار شرکت آب منطقه ای کرمانشاه قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه جلسه تعیین و تکلیف چاههای فاقد پروانه و مجوز دار با حضور معاون حفاظت و بهره‌برداری، مدیران و کارشناسان امورات تابعه برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/11
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در حضور مشاور وزیر نیرو:

مدیریت آب در استان باید به مدیریت تعاملی و مبتنی بر توسعه تبدیل شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مشاور وزیر نیرو در پیگیریهای ویژه, مدیرعامل, معاونین و جمعی از مدیران و روسای گروهها برگزار شد درویشی با اشاره به اهمیت رسیدگی به درخواست های مردمی در بخش آب، بر ایجاد مدیریت تعاملی و مبتنی بر توسعه آب در استان تاکید کرد و مدیریت تقابلی و قرار گرفتن مردم در برابر متولیان آب را شایسته مدیریت بهینه این منابع ندانست. در ادامه نشست مهندس میرزایی با بیانات مبسوط خود آب را متعلق به همه دانست و خاطرنشان ساخت با حفاظت از این منابع و دادن سهم محیط زیست باید مردم را از خدمات بخش آب منتفع ساخت.

  عمومی
  1398/03/11
مهندس میرزایی مشاور وزیر نیرو در پی گیریهای ویژه:

حفاظت و صیانت از منابع آب فقط نگاهبانی نیست که دیگران استفاده نکنند, آب باید به دست همه برسد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه‌ای که با حضور مهندس میرزایی مشاور وزیر نیرو در پی گیریهای ویژه و با حضور مدیر عامل شرکت, معاونین, مدیران ارشد و روسای برخی از گروه‌ها و مسئول امور بانوان شرکت برگزار گردید مهندس میرزایی حفاظت و صیانت از منابع آب را از اهم فعالیت هایی دانست که باید در شرایط خاص فعلی بر آن اهتمام بیشتری ورزید.

  عمومی
  1398/03/08

پنجمین شماره خبرنامه داخلی کرمانشاهاب منتشر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه پنجمین شماره خبرنامه داخلی کرمانشاهاب با اخبار و فعالیتهای اردیبهشت ماه سال 98 منتشر شد.

  عمومی
  1398/03/06
در بازدید نیمروز سوم‌خرداد استاندار کرمانشاه و هیئت همراه از پروژه آبشوران:

تسریع در اجرای طرح ضربتی ترانشه باز آبشوران در مرکز شهر کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مهندس بازوند استاندار کرمانشاه به همراه معاون عمرانی استانداری, مدیرعامل شرکت, مدیر کل دفتر فنی, فرماندار کرمانشاه, مجری پروژه آبشوران و جمعی از مدیران شهر کرمانشاه از رودخانه آبشوران در مرکز شهر کرمانشاه بازدید به عمل آوردند. این بازدید که در نیمروز سوم خردادماه و در یک روز تعطیل کاری صورت گرفت بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت ساماندهی رودخانه آبشوران و آبشستگی دیواره آن در سیلاب فروردین‌ماه, بر سرعت بخشیدن به ساماندهی ضربتی این طرح تاکید نمود.

  طرحها وپروژه ها
  1398/03/03
با تقدیر نامه ای از طرف استاندار کرمانشاه و نماینده و بازرس ویژه استاندار در امور اجرایی:

لوح سپاس استاندار کرمانشاه به مدافع حرم شرکت آب منطقه ای کرمانشاه اهدا گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه تقدیر نامه ای از طرف استاندار کرمانشاه و نماینده و بازرس ویژه وی در امور اجرایی به آقای مسعود اجاقی مدافع حرم شرکت آب منطقه ای کرمانشاه اهداء گردید.

  عمومی
  1398/03/02
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه بازنگری سیستم مدیریت کیفیت عنوان داشت:

کنترل همه جانبه همه فعالیتها یک اضطرار است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل, معاونین و همه روسای گروه ها و کارشناسان ایزو برگزار گردید مدیرعامل با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های سیستم مدیریت کیفیت, کنترل همه جانبه فعالیت‌ها را یک اضطرار خواند و بر لزوم هماهنگی های هر چه بیشتر تاکید نمود.

  عمومی
  1398/03/02
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 2 صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 49
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 4,321
  • بازدید دیروز : 12,802
  • کل بازدید : 14,127,797
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 13:12:28
  • شناسه IP شما : 3.147.104.248

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149