|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

عطر افشانی مزار شهداء گرانقدر در اولین روز از هفته مبارک بسیج

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، در اولین روز از هفته بسیج، مدیرعامل، مدیران و جمعی از کارکنان این شرکت با حضور در مزار شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت، ضمن تجدید بیعت با آرمان های این افتخار آفرینانان با قرائت فاتحه نثار روح پر فتوحشان و تقدیم شاخه گل به این قهرمانان ملی ادای احترام نمودند .

  فرهنگی
  1398/08/30

جلسه تطبیق و بررسی نتایج آمار برداری سراسری دور سوم منابع و مصارف آب استان در شرکت آب منطقه ای برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه :جلسه تطبیق آماربرداری نوبت سوم منابع آب استان، با حضور معاون حفاظت وبهره برداری،مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب، مدیران امور منابع آب شهرستانها و مشاورین اجرایی وناظر پروژه در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید .

  دفتر مطالعه پایه منابع آب
  1398/08/29
انسداد 21حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان کرمانشاه

مدیر امور منابع آب شهرستان کرمانشاه از انسداد ۲۱ حلقه چاه غیرمجاز خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه 21 حلقه چاه غیرمجاز در دشت میاندربند ، روستای اکبر آباد (تپه گینو )توسط واحد گشت و بازرسی این امور پر و مسلوب المنفعه گردید.

  عمومی
  1398/08/25
درجلسه مدیریت دانش :

سازمان ها با استفاده از مدیریت دانش می توانند برتری های بلند مدتی را بدست آورند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، جلسه مدیریت دانش با محوریت استفاده از تجارب کاربردی شرکت های پیشرو در حوزه مدیریت شبکه های آبیاری و زهکشی و نظارت بر عملیات اجرائی آن با حضور رضوی معاون طرح وتوسعه،مومنه معاون برنامه ریزی،وحدتی مدیردفتر مطالعات و شیخی فر، مدیر توسعه مدیریت شرکت ، جمعی از کارشناسان و صاحب نظران این بخش در شرکت و مهندسین مشاور سامان آبراه که در این زمینه دارای تجارب ارزنده و عملکرد مناسبی میباشند در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید

  عمومی
  1398/08/25

انتصاب سرپرست اداره امور منابع آب شهرستان قصرشیرین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکم صادره از سوی درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه آقای کیانوش دارابی به عنوان سرپرست اداره امور منابع آب شهرستان قصرشیرین تعیین ومنصوب گردید. و از زحمات مهندس پروچهر فرخی در زمان تصدی گری دراین پست تقدیر وتشکر بعمل آمد.

  عمومی
  1398/08/25
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در همایش شناخت پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری در بخش صنعت آب و برق استان :

باید برخی قوانین بی مورد در مسیر سرمایه گذاری را از پیش روی سرمایه گذاران برداشته و ضمن ایجاد فضای مناسب شرایط را تسهیل نمائیم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، همایش شناخت و شناسائی پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری در بخش صنعت آب و برق استان با حضور دکتر محمدی مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان ، دکتر قبادی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری ، مدیران عامل شرکت های آب و برق استان ، کارشناسان و مدیران شرکت های صنعت آب و برق و نیز جمع کثیری از علاقه مندان به سرمایه گذاری در بخش آب و برق در محل سالن آمفی تئاتر شرکت برق منطقه ای استان برگزار گردید ، در این نشست که با هدف معرفی بخش های قابل سرمایه گذاری صنعت آب و برق استان تشکیل گردیده است ، درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در حوزه آب منطقه ای در سخنان خود ضمن تبریک ولادت حضرت رسول مکرم اسلام ( ص ) به حاضرین و خوش آمد گوئی به همه فعالان در حوزه آب و برق گفت :

  عمومی
  1398/08/23
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان دالاهو

پروژه تصفیه خانه کرند و ریجاب ظرف مدت 4 ماه بیش از 54 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، جلسه پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان دالاهو در بیستم آبان ماه 1398 در محل فرمانداری این شهرستان با حضور درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ، حاتمی رِئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از کارشناسان ادارات آبفا و آبفار استان ، منابع طبیعی و برق منطقه ای برگزار گردید،

  طرحها وپروژه ها
  1398/08/21
در جلسه شناسائی منابع آلاینده زیست محیطی ومنابع آبی سطحی و زیرزمینی :

تسریع در تبادل اطلاعات بین ارگانهای ذیربط در استان به جهت حفاظت کیفی هر چه بهتر از منابع آبی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، جلسه ای با محوریت شناسائی منابع آلاینده زیست محیطی و منابع آبی استان با حضور نمایندگان و کارشناسان ادارات و سازمان های حفاظت محیط زیست ، جهاد کشاورزی ، آبفای شهری و روستائی ، دانشگاه علوم پزشکی ، دام پزشکی ، اداره صمت و مشاور طرح به میزبانی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید . در ابتداء این جلسه الفتی مدیر حفاظت کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گفت : متاسفانه آلودگی آب یکی از مشکلات و چالش های مهم دنیا و ایران است و آب های سطحی و زیر زمینی هر دو در معرض آلاینده های مختلف قرار دارند

  عمومی
  1398/08/20

نشست صمیمی مدیر عامل شرکت با بانوان شاغل

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : جلسه ای با حضور درویشی مدیر عامل شرکت ، فتاحی مشاور امور بانوان و جمعی از بانوان شاغل در شرکت در محل سالن جلسات برگزار گردید . در این نشست در ابتداء فتاحی مسئول بانوان شرکت ضمن تقدیر از مدیر عامل سازمان به جهت برگزاری این نشست و توجه به مسائل بانوان همکار، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های مورد نظر ارائه نمود . در ادامه درویشی مدیر عامل شرکت گفت : از تلاش‌های ارزنده شما بانوان همکار در توسعه و ارتقای عملکرد و فعالیت‌های شرکت تقدیر مینمایم و بدون شک این تلاش ها زمینه‌ساز دستیابی و تحقق آرمان های مورد نظر در سازمان است ، درویشی در ادامه به بحث عفاف و حجاب اشاره و افزود ، حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه و بـویژه جوامع اسلامى مطرح اسـت. همواره این دو واژه در کنار هم بـه کار بـرده مى شوند و در نگاه اول بـه نظر می آید هر دو بـه یک معنا بـاشند, اما با جستجو در متون دینى و فرهنگنامه ها بـه نکته قابـل توجهى مى رسیم و آن تفاوت این دو واژه است. حجاب امرى ظاهرى و در ارتبـاط بـا جسم است, اگر چه این پـوشش بـرخاسته از اعتقادات و باورهاى درونى افراد است یعنى پوشش ظاهرى افراد و بـویژه زنان که مانع از نگاه نامحرم به آنان مى شود و عفاف نیز بـه معناى پـاکدامنى است.

  فرهنگی
  1398/08/20

لایروبی رودخانه گراوند در بخش حمیل شهرستان اسلام آباد غرب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : لایروبی رودخانه روستای گراوند در بخش حمیل شهرستان اسلام آباد غرب ، با هدف پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی ناشی از طغیان رودخانه‌ها در زمان پربارش ، توسط امور منابع آب این شهرستان انجام پذیرفت .

  عمومی
  1398/08/18

5 حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان روانسر مسدود شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه تعداد 5 حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان روانسر مسلوب المنفعه گردید.

  انسداد چاه
  1398/08/18

عملیات لایروبی و اصلاح مسیر رودخانه الوند در حال انجام است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بمنظور کاهش خسارات ناشی از سیل احتمالی، عملیات اجرایی لایروبی و ساماندهی واصلاح مسیر رودخانه الوند ومسیلهای سیلابی منتهی به رودخانه در روستاهای پایین دست پیران سرپل ذهاب توسط امورمنابع آب شهرستان مذکور با استفاده ازیک دستگاه بیل مکانیکی درحال انجام است.

  عمومی
  1398/08/16

جلسه طوفان فکری در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، جلسه طوفان فکری با موضوعیت سازگاری با کم آبی، با حضور کارشناسان، مدیران و صاحب نظران این حوزه در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید،

  عمومی
  1398/08/16

حضور پررنگ مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای در مراسم راهپیمایی 13 آبان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای در راهپیمایی یوم الله 13 آبان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل بار دیگر با آرمانهای حضرت امام (ره) ومقام معظم رهبری وشهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

  عمومی
  1398/08/13

پیاده روی صبحگاهی بانوان شرکت آب منطقه ای در هفته سلامت بانوان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، به مناسبت هفته سلامت بانوان ،مراسم پیاده روی صبحگاهی بانوان شاغل دراین شرکت با هدف ارتقاء سلامت...

  فرهنگی
  1398/08/18

لایروبی سراب و سد شیان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بمنظور کاهش خسارات ناشی از سیل احتمالی عملیات اجرایی لایروبی و ساماندهی سراب شیان و پایین دست سد شیان در اسلام آباد غرب توسط امور منابع آب این شهرستان انجام شد، بر پایه این گزارش در این طرح مسیرها و کانال‌هایی که ممکن است باعث بروز سیلاب و پس زدگی آب شوند پاکسازی گردید.

  عمومی
  1398/08/13

پس‌از هشت ماه کار کارشناسی فراخوان انتخاب سرمایه گذار در‌چندین طرح‌ اقتصادی در شرکت آب‌منطقه ای برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای جلسه ستاد سرمایه گذاری با محوریت انتخاب سرمایه گذار با حضور مدیر عامل ، معاون برنامه ریزی ، معاون طرح و توسعه ، مشاورین سرمایه گذاری شرکت و تنی چند از کارشناسان این حوزه ، در محل دفتر مدیر عامل شرکت برگزار گردید

  عمومی
  1398/08/13
شیخی فر مدیر دفتر توسعه مدیریت شرکت :

اخلاق حرفه ای ، گمشده بزرگ در فرایند توسعه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، صبح امروز نشست تخصصی توسعه مدیریت با محوریت اخلاق حرفه ای با حضور شیخی فر ، مدیر دفتر توسعه مدیریت شرکت ، دکترآزادی مشاور کمیسیون توسعه مدیریت ، کارشناسان این حوزه و جمع کثیری از کارکنان شرکت در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید .

  عمومی
  1398/08/12

لایروبی رودخانه روستای صفی آباد به اتمام رسید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بمنظور کاهش خسارات ناشی از سیل احتمالی عملیات اجرایی لایروبی و ساماندهی رودخانه صفی‌آباد از توابع شهرستان روانسر انجام شد،

  عمومی
  1398/08/12

تامین آب چهار نقطه اورامانات در دستور کار است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، درویشی مدیرعامل شرکت گفت: تامین آب‌شرب بلندمدت شهرهای شاهو، بانه‌وره و شهرک‌های صنعتی جوانرود و پاوه در منطقه اورامانات در دستور کار است.

  عمومی
  1398/08/12
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه :

برنامه ریزی ،کنترل فنی ونظارت مستمر، از اولویت های طرحهای در دست اجراست

برنامه ریزی مناسب، کنترل فنی، نظارت مستمر وهماهنگی هر چه بیشتر مجریان طرح و مجموعه بهره برداری شرکت از اولویت های اجتناب ناپذیر در پیشبرد به موقع و مناسب طرحهای در دست اجراء میباشد .

  عمومی
  1398/08/12

دیدار دوستانه درویشی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با اهالی روستای کیلانبر شهرستان روانسر

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : درویشی مدیر عامل شرکت به اتفاق مجری طرح ، مدیر دفتر حقوقی شرکت، و جمعی از کارشناسان ، برای رسیدگی به درخواست اهالی ساکن در منطقه کیلانبر شهرستان روانسر که سالهاست بدنبال تقاضای خود میباشند به محل زندگی آنان رفت و پای صحبت و درخواست هایشان نشست...

  عمومی
  1398/08/06
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:

مراقب باشیم رحمت الهی بارش های آبان ماه به کام عده ای تلخ نگردد

درویشی مدیر عامل شرکت در خصوص بارش های مناسب آبان ماه امسال بر اساس پیش بینی ها ضمن شکرگزاری برای بارش رحمت الهی تاکید کرد: هم استانی ها عزیز باید در نظر داشته باشند علیرغم آمادگی های کامل برای مهار سیلاب و طغیان‌رودخانه ها ، به این نکته مهم توجه کنند.

  عمومی
  1398/08/04

احتمال سیلابی شدن حاشیه رودخانه ها

درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، هم استانی ها عزیز با توجه به بارش های چند روز آینده و احتمال سیلابی شدن مسیل ها از حاشیه رودخانه ها فاصله بگیرند .

  عمومی
  1398/08/02
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه معاونین و مدیران شرکت :

خودارزیابی, خودپالایی و حراست از منابع سازمانی وظیفه همه همکاران است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای با حضور مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره ، معاونین، مدیران و برخی از روسای دفاتر شرکت برگزار گردید مدیر عامل شرکت با اشاره به فعالیت های متعدد و لزوم همکاری های بیش از پیش اظهار داشت همه بخش‌ها و همه مجموعه‌های شرکت باید دیده شوند و در برابر کاری که انجام می دهند پاسخگو باشند. درویشی با اشاره به فعالیت‌های خوبی که در حوزه‌های مختلف انجام می شود و دیده نمی شوند شناخت نیروهای فعال و همکاران ساعی شرکت را بسیار ارزشمند خواند.

  عمومی
  1398/08/01
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 37
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 1,412
  • بازدید دیروز : 4,771
  • کل بازدید : 14,151,981
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/03 15:24:46
  • شناسه IP شما : 3.141.202.187

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149