|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در جلسه بررسی وضعیت پروژه های در دست اجراء:

باید برنامه ریزی های مناسب وعملیاتی برای جذب اعتبارات تا پایان سال مالی جاری در اولویت همه فعالیتها باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت، ذیحساب، معاونین طرح وتوسعه، مالی وپشتیبانی، برنامه ریزی، حفاظت وبهره برداری ومجریان پروژه ها وطرحهای در دست اجرای شرکت با موضوع جذب اعتبارات باقیمانده در سال جاری برگزار گردید.

  عمومی
  1397/10/30
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشست با همکاران جوان شرکت تاکید داشت:

اخلاق مداری، دانش محوری و خودباوری مبنای همه برنامه ریزی ها مبتنی بر ارتقای منابع انسانی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت و جمعی از همکاران جوان شرکت برگزار شد درویشی مدیرعامل شرکت بر اخلاق مداری، دانش محوری و اعتماد به نفس و خودباوری همکاران برای تعالی سازمانی و برنامه ریزی های مبتنی بر کادرسازی های مدیریتی تاکید و آن را اساسی ترین راهبرد برای مدیریت منابع انسانی دانست.

  عمومی
  1397/10/29
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه کنترل پروژه عنوان کرد:

کنترل پروژه عاملی برای شفافیت مالی، ساماندهی منابع انسانی و فیزیکی طرحها و تصمیم گیری توامان برای برنامه های اجرایی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت، معاون طرح و توسعه و جمعی از مجریان طرحها برگزار شد راههای استفاده کارآمد از سیستم کنترل پروِژه به بحث و بررسی گذاشته شد.

  عمومی
  1397/10/29
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در گفتگوی با فرماندار شهرستان کرمانشاه اظهار داشت:

تعامل سازنده و قانونمند با فرمانداری های استان راه حفاظت از منابع آب را هموار می کند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : در نشستی که در محل فرمانداری شهرستان کرمانشاه و با حضور فرماندار ومدیرعامل شرکت وجمعی از همکاران فرمانداری وشرکت برگزار گردید بر همکاری های مشترک وتعامل هر چه بیشتر برای حفاظت از منابع آب تاکید گردید.

  عمومی
  1397/10/27

تقویت امور منابع آب شهرستان های تابعه از اولویت های اساسی مدیرعامل قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مدیرعامل شرکت به همراه معاون حفاظت و بهره برداری، مدیرحراست، مدیر روابط عمومی از امور منابع آب شهرستان کرمانشاه بازدید بعمل آورد.

  عمومی
  1397/10/27

نشست مجمع نمایندگان استان در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، نشستی با حضور نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، معاونین، مدیران و مجریان طرحها در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1397/10/26
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: در اولین جلسه کنترل پروژه:

استفاده از شیوه های به روز کنترل پروژه زیرساخت پایش درست و بهنگام طرحهای عمرانی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: در اولین جلسه کنترل پروژه که با حضور مدیرعامل، معاونین و مجریان طرحها و مدیران بخشهای مختلف شرکت برگزار گردید بر اهمیت کنترل پروژه در بهینه سازی منابع و زمان اجرای پروژه تاکید گردید.

  عمومی
  1397/10/24
در جلسه درآمد شرکت آب منطقه ای عنوان شد:

شناسایی منابع درآمدی گام نخست برای هدفمند کردن بودجه سال آینده و هزینه های جاری شرکت است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای در جلسه ای که با حضور مدیر عامل شرکت ، معاونین حفاظت و بهره برداری، برنامه ریزی، منابع انسانی مالی و پشتیبانی و مدیران امورات تابعه و تعدادی از کارشناسان بخش درآمدی شرکت برگزار گردید بر اهمیت افزایش منابع درآمدی شرکت تاکید گردید.

  عمومی
  1397/10/20

بازدید استاندار از مخزن 2000 متر مکعبی ذخیره آب شهرستان تازه آباد

به گزارش خبرنگار اعزامی از سوی روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جریان سفر یکروزه، استاندار و جمع کثیری از مدیران ارشد استان به شهرستان ثلاث باباجانی بازوند استاندارکرمانشاه وهیئت همراه از پروژه مخزن 2000 متر مکعبی ذخیره آب این شهرستان بازدید بعمل آوردند.

  عمومی
  1397/10/20
مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه در دیدار با فرماندار شهرستانهای کنگاور:

حفاظت و صیانت از منابع آب یک وظیفه عمومی و ملی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: در سفر یک روزه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای به اتفاق معاون حفاظت و بهره برداری و تعدادی از مدیران و کارشناسان ذیربط به شهرستان کنگاور و دیدار با فرماندار این شهرستان بر توسعه اشتغال با استفاده از ظرفیتهای بخش آب و در بستر حفاظت از منابع آب تاکید شد.

  عمومی
  1397/10/20
مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه در دیدار با فرماندار شهرستان هرسین:

ظرفیتهای بخش آب شهرستانها باید در بستر حفاظت از منابع آب، مولد اشتغال و توسعه پایدار باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: در سفر یک روزه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای به اتفاق معاون حفاظت و بهره برداری و تعدادی از مدیران و کارشناسان ذیربط به شهرستان هرسین، و دیدار با فرماندار این شهرستان بر توسعه اشتغال با استفاده از ظرفیتهای بخش آب و در بستر حفاظت از منابع آب تاکید شد.

  عمومی
  1397/10/20
مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه در دیدار با فرماندار شهرستانهای صحنه:

پیشبرد وظایف صیانتی منابع آب و تکمیل طرحهای توسعه ای با هماهنگیهای بین سازمانی ممکن خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: در سفر یک روزه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای به اتفاق معاون حفاظت و بهره برداری و تعدادی از مدیران و کارشناسان ذیربط به شهرستان صحنه و دیدار با فرماندار این شهرستان بر توسعه اشتغال با استفاده از ظرفیتهای بخش آب و در بستر حفاظت از منابع آب تاکید شد.

  عمومی
  1397/10/20
دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان :

حفاظت از منابع آب و انرژی به کار فرهنگی بیشتر نیاز دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : در جلسه ای که با حضور دبیر شورای فرهنگی صنعت آب وبرق دراستان واعضاء این شورا به میزبانی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزارگردید به انعکاس برنامه ها و رویدادهای فرهنگی در بخش آب وبرق استان تاکید گردید.

  فرهنگی
  1397/10/19
نشست هماهنگی شرکتهای آب منطقه ای در حوضه کرخه :

شرح خدمات و روند تهیه بیلان درحوضه رودخانه کرخه به بحث و بررسی گذاشته شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : درجلسه­ای با حضور مدیردفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای همدان و کارشناسان دفاتر مطالعات پایه شرکت های آب منطقه­ ای کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان و ایلام در محــل سالن جلسات شرکت آب منطقه­ ای کرمانشاه برگزار گردید. دراین جلسه بر اهمیت انجـام مطالعات بیلان منابع آب به منظور اعمال مـدیریت بهینه در سطح حوضه‌های آبریز درجه 2 محـدوده‌های مطالعـاتی و با توجه به نقش شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به عنوان متولی بهنگام­­ سازی گزارشات بیلان منابع آب مختوم به سال آبی 97-96 تاکید گردید.

  دفتر مطالعه پایه منابع آب
  1397/10/18
در رویکردی هماهنگ و با تعامل سازنده شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با عوامل اجرایی :

از سرگیری مجدد عملیات اجرایی سد کبوترلانه (آناهیتا)

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: در رویکردی هماهنگ و تعاملی در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، با عوامل اجرایی، کارفرما، مشاور و پیمانکار مسائل و موانع اجرایی سد آناهیتا به بحث و بررسی گذاشته شد.

  عمومی
  1397/10/17
در اولین نشست هم اندیشی و کارگروه آب با سازمان جهاد کشاورزی استان :

با هدف اشتغال و تامین آب در توسعه پایدار استان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، با حضور مدیر عامل شرکت، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیران و کارشناسان ذیربط در جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه ای جلسه ای در سالن جلسات شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1397/10/13
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در بازدید از طرح آبرسانی پاوه مطرح کرد:

تأمین آب شرب پایدار در رأس مأموریتها و رویکردهای عملیاتی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : مدیرعامل، معاون طرح وتوسعه، مدیر حراست، امور حقوقی و مدیرامور منابع آب شهرستان روانسر به همراه تعدادی از کارشناسان این شرکت از طرح آبرسانی پاوه بازدید بعمل آوردند.

  عمومی
  1397/10/13

در راستای فرهنگ سازی حفاظت از منابع آب در جلسه با دانش آموزان مطرح گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : در راستای ترویج حفاظت از منابع آب و به منظور تشویق دانش آموزان ابتدایی برای صیانت از منابع آب و نیز تشویق نسل پویای جامعه با اهمیت شناخت آب و ارزش آن، جلسه ای با حضور دانش آموزان دبستان مهر آذین شهرستان کرمانشاه برگزار گردید.

  عمومی
  1397/10/13
در نشست با حوزه معاونت بهره برداری و امور مشترکین مدیر عامل شرکت آب منطقه ای عنوان نمود :

استفاده بهینه و اثر بخش از منابع آبی وظیفه اصلی و ذاتی معاونت حفاظت و بهره برداری است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ؛ جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت، معاونین حوزه حفاظت و بهره برداری، برنامه ریزی، مدیران امور منابع آب شهرستانهای تابعه و مدیران بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آبی، رودخانه ها وسواحل، محیط زیست وکیفیت آب در سالن جلسات شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1397/10/10
حضور کارکنان شرکت آب منطقه ا ی کرمانشاه :

در مراسـم بـزرگـداشـت حماسـۀ نهم دی ماه

به گزارش روابط عمومی: کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ساعت 10 صبح امروز با حضور پرشور، گسترده و آگاهانۀ خود در مراسم بزرگداشت حماسۀ نهم دی بار دیگر با بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی « رحمت الله علیه » و مقام معظم رهبری امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی » و آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

  عمومی
  1397/10/09

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه یکدستگاه تراکتور حفاری غیرمجاز در شهرستان صحنه متوقف شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه یکدستگاه تراکتور حفاری غیرمجاز در شهرستان صحنه متوقف شد.

  عمومی
  1397/10/09
در جلسه مشترک با شیلات استان کرمانشاه مطرح شد:

آبزی پروری نمادی از اقتصاد مقاومتی ورکن اصلی سبد سلامت خانوار است.

در جلسه ای که با حضور مدیرعامل ومدیران ارشد شیلات استان کرمانشاه معاونین، ومدیران حفاظت وبهره برداری برگزار گردید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با اشاره به درک شرایط حساس اقتصادی و وضعیت استان از نظر بیکاری، اشتغالزایی صنعت شیلات وآبزی پروری را گامی مهم در توسعه استان دانست وابراز داشت که شرکت آب منطقه ای با تمام توان وپتانسیل ها وظرفیتهای قانونی این شرکت برای همکاری های دوجانبه با شیلات برای توسعه اشتغال مبتنی بر آبزی پروری آماده است.

  عمومی
  1397/10/09
در اولین جلسه بررسی طرحهای در دست اجراء مرزی استان توسط مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه :

به اهتمام ویژه به اتمام پروژه های مرزی و رفع موانع موجود تاکید گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه دراولین جلسه بررسی مسائل وموانع طرحهای اجرایی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه درمناطق مرزی استان که با حضور مدیرعامل شرکت، معاونین طرح وتوسعه، حفاظت وبهره برداری، برنامه ریزی، مالی ومنابع انسانی وجمعی از کارشناسان طرحهای در دست اجراء در مناطق مرزی استان برگزار گردید. براهمیت ویژه اتمام پروژه های مرزی ورفع موانع موجود تاکید گردید.

  عمومی
  1397/10/09
طی حکمی از سوی مدبرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه :

مشاور مدیرعامل درامور ایثارگران منصوب شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، جواد الفتی نیا به عنوان مشاور مدیرعامل در امورایثارگران منصوب شد.

  عمومی
  1397/10/08
اولین نشست عمومی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با همکاران :

هماهنگی، همفکری، برنامه محوری وتلاش برای تحقق اهداف سازمانی تاکید داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : اولین نشست عمومی مدیرعامل شرکت با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد و میانی، مدیران امورات شهرستانها وجمع کثیری از همکاران شرکت در محل سالن آمفی تئاتر شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1397/10/06

تولید داده های بهنگام و دقیق راه تصمیم گیری ها برای سازگاری با کم آبی را هموار می سازد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشستی که با حضور مدیرعامل، مدیردفتر مطالعات پایه منابع آب، معاون برنامه ریزی، روسای گروه دفتر مطالعات وکارشناسان بخشهای مختلف برگزار گردید به اهمیت مطالعات به عنوان پایه و زیرساخت تصمیم گیری ها در سایر بخشهای شرکت صحه گذاشته شد.

  عمومی
  1397/10/06
در بازدید معاون استاندار کرمانشاه از طرح گرمسیری مطرح شد:

سامانه گرمسیری پروژه عظیم و تحول آفرین و می تواند مولد اشتغال پایدار در منطقه غرب کشور باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و دکتر هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری کرمانشاه، فرمانداران شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب به همراه جمعی از مدیران ارشد استان از سامانه گرمسیری و سد مخزنی زاگرس بازدید به عمل آوردند.در این بازدید درویشی با تاکید بر اهمیت مناطق غربی استان از نظر شرایط اقلیمی برای توسعه کشاورزی، به فعالیتهای انجام شده در منطقه و از جمله احداث سد زاگرس اشاره کرد. وی با اشاره به اینکه سد مخزنی زاگرس با تأمین آب زراعی اراضی دشتهای گیلانغرب وقصرشیرین، عامل مهمی در توسعه شیلات، گردشگری و بهبود محیط زیست منطقه است موجد اشتعال مولد و توسعه صادرات بوده و فضا را برای سرمایه گذاری در این منطقه مساعد توصیف کرد.

  عمومی
  1397/10/05
در نشست کارشناسی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با معاون، مدیران و کارشناسان حوزه طرح وتوسعه مطرح گردید:

طرحهای بزرگ با منابع انسانی پویا در پرتو قانون مداری، دانش فنی و مسئولیت پذیری محقق می گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : در این نشست که با حضور معاون طرح وتوسعه، مدیران میانی، مجریان طرحها وکارشناسان بخشهای مختلف معاونت طرح وتوسعه برگزار گردید مدیرعامل شرکت با اشاره به اهمیت طرحهای سازه ای و نیز جایگاه ویژه آن در مباحث مدیریت منابع آب، سیستم طرح وتوسعه شرکت آب منطقه ای کرمانشاه را به لحاظ کمی وکیفی برای هدایت پروژه های بزرگ بسیار توانمند دانست.

  عمومی
  1397/10/04
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه :

اراده جدی برای استقبال از سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت آب فراهم است.

در جلسه ای که با حضور جمعی از کارشناسان و اساتید مدیریت و اقتصاد در دفتر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار گردید سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرحها و پروژه های صنعت آب به بحث و بررسی گذاشته شد. در این جلسه درویشی مدیرعامل شرکت با دعوت از مشارکت بخش خصوصی از اراده جدی شرکت برای ورود به عرصه سرمایه پذیری و جلب مشارکت فعالان بخش خصوصی برای ورود سرمایه گذاران به عرصه آب خبرداد. وی از تمام فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران دعوت کرد تا با حضور پویا و البته علمی و مبتنی بر دانش سرمایه گذاری، آب منطقه ای کرمانشاه را دراین مهم یاری رسانند. در ادامه دکتر نمامیان با اشاره به اهمیت استفاده از توان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرحها وپروژه های شرکت، تسهیل حضور سرمایه گذاران را ضامن توسعه پایدار وشکوفایی بخش صنعت دانست. نمامیان با اشاره به اینکه سالیانه چندین هزار میلیارد ریال از استان خارج می گردد لزوم تلاش برای سرمایه گذاری و جلب اعتماد سرمایه گذاران به استان و رونق اقتصادی مرتبط با آن را به عنوان یک زیرساخت حیاتی را مطرح نمود.

  عمومی
  1397/10/04

مراسم معارفه معاون منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه انجام شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای : جلسه معارفه معاون منابع انسانی و مالی و پشتیبانی در سالن جلسات شرکت با حضور مدیر عامل ؛ اعضاء هیئت مدیره ؛ مدیران و روسای بخش های اداری و همکاران شرکت برگزار گردید .

  عمومی
  1397/10/02
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 92
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 7,424
  • بازدید دیروز : 6,396
  • کل بازدید : 13,920,649
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 12:58:40
  • شناسه IP شما : 52.90.50.252

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149