|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در آخرین نشست با معاونین، مدیران و روسای گروههای مختلف شرکت عنوان داشت:

تصمیم گیری به موقع، نظم و انضباط در همه حوزه ها لازمه کار در سال آتی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در آخرین نشست با معاونین و مدیران شرکت که با حضور مدیر عامل شرکت، معاونین، مدیران و روسای گروههای مختلف برگزار گردید، بر تلاش و همگرایی بیشتر برای تصمیم گیری به موقع و به هنگام تاکید نمود.

  عمومی
  1397/12/28
در مذاکرات مقدماتی با گروه تحقیقاتی مشترک پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و مرکز ملی پژوهشهای علمی فرانسه CNRS عنوان شد:

تالاب هشیلان می‌تواند به عنوان یک مدل در دنیا معرفی شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشستی که با هدف بررسی تغییرات اکولوژی و پالئوهیدرولوژی و برهم کنش انسان-تالاب در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و با حضور مدیرعامل شرکت، رئیس گروه تحقیقات کاربردی، دکتر مرتضی جمالی پژوهشگر مرکز CNRS، دکتر فریدون بیگلری معاون فرهنگی موزه ملی ایران و دکتر بیژندی نماینده یونیدو در استان برگزار گردید همکاری‌های مشترک برای شناخت و انجام مطالعات تفصیلی تالاب‌های استان و به ویژه تالاب هشیلان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

  عمومی
  1397/12/26
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشست عمومی و با حضور جمع کثیری از همکاران عنوان داشت:

سال آینده سال تبلور شایستگی ها و همگرایی برای تعالی سازمانی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مدیرعامل شرکت در نشست عمومی با تقدیر از همه همکاران در فصل کاری گذشته و اذعان به اقدامات خوب و بالنده ای که در این دوران حادث شده است, هرگونه پیشرفت و توسعه را مرهون تلاش و همگرایی همکاران دانست و بر موفقیت و مجاهدت بیش از پیش تاکید کرد.

  عمومی
  1397/12/25

آخرین مراسم زیارت عاشورای سالجاری شرکت با شکوه هرچه بیشتر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه آخرین مراسم زیارت عاشورای شرکت با شکوه هرچه بیشتر در آخرین پنجشنبه سال در نمازخانه شرکت برگزار گردید. در این مراسم پرفیض که حدود دو دهه هر پنجشنبه صبح در محل نمازخانه شرکت برای ادای احترام به سالار و سرور شهیدان برگزار می‌ گردد جمع کثیری از همکاران حضور یافتند.

  عمومی
  1397/12/25
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:

نتایج طرح های تحقیقاتی باید به کار برد برسند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه کمیته تحقیقات که با حضور مدیرعامل, معاونین و اعضای کمیته تحقیقات برگزار گردید بر به کار برد رسیدن طرح‌های تحقیقاتی تأکید گردید. درویشی مدیر عامل شرکت با اشاره به اهمیت تحقیقات کاربردی در تبیین رسالت های سازمانی و پاسخ به برخی از مسائل بغرنج که نمی‌توان با روش های جاری آن را حل کرد; اهمیت به تحقیقات را جزو برنامه‌های خود دانست و بر ارتقاء جایگاه تحقیقات در شرکت تأکید نمود. مدیرعامل شرکت با اشاره به لزوم استفاده از نتایج طرح های تحقیقاتی در فعالیت‌های شرکت, پویایی کمیته تحقیقات را امری انکار ناپذیر دانست و بر همکاری همه بخش‌ها با گروه تحقیقات کاربردی توام با مشارکت فعالانه همکاران جوان, محقق و نخبه در این بخش تاکید داشت.

  عمومی
  1397/12/23
با حضور مدیرعامل معاونین و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه کرمانشاه به مناسبت روز شهید:

۲۰۰ اصله نهال در محوطه شرکت آب منطقه ای کرمانشاه غرس گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در مراسمی با حضور مدیرعامل معاونین و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به مناسبت روز شهید ۲۰۰ اصله نهال در محوطه شرکت آب منطقه ای کرمانشاه غرس گردید.

  عمومی
  1397/12/22

شرکت آب منطقه ای کرمانشاه حامی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی نامه ای از سوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مراتب حمایت مالی و معنوی شرکت از برگزاری سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک به دبیر علمی کنفرانس اعلام گردید. این کنفرانس در اردیبهشت ماه سال ۹۸ به میزبانی جهاد دانشگاهی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می گردد.

  عمومی
  1397/12/22
طی حکمی از طرف مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:

کمال طاهری نماینده گنجینه ملی آب در استان شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکمی از طرف مدیرعامل شرکت کمال طاهری نماینده گنجینه ملی آب در استان شد.

  عمومی
  1397/12/14
در دومین نشست کارگروه گردشگری در سدها و مخازن مطرح شد

توسعه گردشگری با رعایت حریم کمی و کیفی منابع آب زیر ساخت توسعه پایدار است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در دومین جلسه کارگروه گردشگری در سدها و مخازن که در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی شرکت برگزار کردید وحید مومنه معاون برنامه‌ریزی با اشاره به اهمیت طرح های توسعه گردشگری در مخازن سدها بر رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بالادستی تاکید و رعایت حریم کمی و کیفی را عاملی برای توسعه پایدار در منابع آب دانست. مومنه با اشاره به اهمیت حفاظت کیفی از منابع آب, توسعه گردشگری را منوط به رعایت قوانین موضوعه و به ویژه حفظ شرایط طبیعی محیط زیست و کیفیت آن دانست.

  عمومی
  1397/12/13

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه علی رضایی سرپرست دفتر قراردادها شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت علی رضایی سرپرست دفتر قراردادها شد

  عمومی
  1397/12/13
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در راستای تقویت توانمندی های فنی مهندسی استان عنوان کرد:

گردهمایی جامعه مهندسین مشاور و پیمانکاران بومی بخش آب استان برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشستی که با حضور رئیس انجمن شرکتهای ساختمانی و تاسیساتی استان کرمانشاه و جمعی از همراهان در محل شرکت برگزار گردید بر تقویت بنیه فنی- مهندسی و ایجاد ظرفیت‌های برابر برای واگذاری خدمات پیمانکاری تاکید کرد.

  عمومی
  1397/12/12

6 حلقه چاه غیرمجاز در حاشیه روستای غیاث آباد در شهرستان سنقر و کلیایی مسدود شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه تعداد 6 حلقه چاه غیرمجاز در حاشیه روستای غیاث آباد شهرستان سنقر و کلیایی پرشد.

  انسداد چاه
  1397/12/12
مدیرعامل در آیین تودیع و معارفه معاون حفاظت و بهره برداری شرکت تاکید کرد:

استفاده از همه ظرفیتهای منابع انسانی با رویکرد هم افزایی و حرکت رو به جلو، ضامن آینده روشن و متعالی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای در جلسه ای که حضور با مدیرعامل، معاونین شرکت، مدیران ارشد و جمعی از همکاران شرکت برگزار شد از زحمات چندساله مهندس محمودرضا شهلایی در کسوت معاون حفاظت و بهره برداری شرکت تقدیر و طی احکامی علی مرادی به عنوان معاون حفاظت و بهره برداری و محمودرضا شهلایی به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب شد.

  عمومی
  1397/12/09
استاندار کرمانشاه در بازدید از سد هواسان :

بر رفع مشکلات اعتباری سد هواسان تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه استاندار کرمانشاه، مدیرعامل شرکت، تجری نماینده مردم شریف شهرستانهای سرپل ذهاب گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ازگله، به همراه جمعی از کارشناسان شرکت از سد هواسان بازدید نمودند.

  طرحها وپروژه ها
  1397/12/09
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در بازدید از سد زمکان عنوان نمود:

طرح سد مخزنی زمکان و شبکه آبیاری و زهکشی آن عامل توسعه و اشتغال است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مدیرعامل، معاون طرح و توسعه، مدیر مالی و ذیحسابی از مجموعه سد و شبکه آبیاری و زهکشی زمکان بازدید نمودند درویشی مدیر عامل شرکت هدف این طرح را تامین آب پایدار برای نیاز کشاورزی منطقه دانست

  عمومی
  1397/12/07

در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) از بانوان شاغل در شرکت تقدیر گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، در سالروز میلاد با سعادت بانوی مهربانی ها حضرت فاطمه زهرا ( س )، طی نشستی از بانوان همکار شاغل تقدیر بعمل آمد.

  عمومی
  1397/12/07
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در فرخنده میلاد حضرت فاطمه زهرا ( س ) و همایش پیاده روی برگزار شده در این روز مبارک عنوان کرد :

زیباترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا، آوای«یا فاطمه زهرا ( س ) » است. این کلمه آکنده از عشق و امید است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، در همایش پیاده روی همکاران شاغل در شرکت که مصادف با این روز خجسته برگزار گردید.

  عمومی
  1397/12/07
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشست با دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه :

حضور شما در شهرداری کرمانشاه فصل مشترکی برای همکاری ایجاد خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیر عامل ؛ معاونین حفاظت و بهره برداری ؛ منابع انسانی مالی و پشتیبانی شرکت ، دکتر طلوعی ، شهردار کرمانشاه ؛ دکتر داوودی ، معاون آبفای شهر کرمانشاه و جمعی از کارشناسان آب منطقه ای ؛ آبفای شهری و شهرداری برگزار شد بر همکاری مشترک جهت رفع مشکلات رودخانه های حوزه درون شهری تاکید گردید.

  عمومی
  1397/12/06
درجلسه مشترک فرماندار شهرستان سنقر و مدیرعامل شزکت آب منطقه ای کرمانشاه مطرح شد:

برخورد با چاههای غیرمجاز و تامین آب پایدار خواست کشاورزان و مردم شهرستان سنقر است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان سنقر، بخشدار مرکزیٰ بخشدار کلیایی و شهردار سطر برگزار شد مباحث مختلف تامین آب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  عمومی
  1397/12/06
درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی پیامی با بزرگداشت روز مهندس عنوان کرد:

ابزار پیشرفت مهندسان امروز, اخلاق حرفه ای, دانش به روز و صیانت از منابع است

به گزارش روابط عمومی شرکت درویشی طی پیامی روز مهندس را به همه همکاران شرکت تبریک گفت. درویشی با اشاره به اهمیت دانش فنی مهندسی در ایجاد تاسیسات زیربنایی و پیشرفت پروژه ها, مهندس را فردی خلاق, کاربلد و با انضباط مهندسی دانست که می تواند با تکیه بر اخلاق حرفه ای خود را به دانش روز تجهیز کرده و از منابع در اختیار برای ایجاد مولود مهندسی صیانت می کند.

  عمومی
  1397/12/05
دادستان کرمانشاه در جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه عنوان داشت:

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه دارای سوابق روشن و شفاف و فردی توانمند است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه :در این نشست که با حضور دکتر صادقی دادستان کرمانشاه، درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و جمعی از معاونین و مدیران دو دستگاه در محل دادسرای عمومی استان کرمانشاه برگزار گردید صیانت از منابع آب و حفظ حقوق عمومی برای بهره‌برداری درست از منابع آب، عامل توسعه پایدار و تداوم معیشت نسل بعد عنوان گردید.

  عمومی
  1397/12/05
مدیرعامل شرکت دربازدید مورخه 2 اسفند 97 تاکید کرد

آراستگی سازمانی در محیط اداری نشانگر جایگاه و منزلت سازمان است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : درویشی، مدیرعامل شرکت طی بازدیدی که از تمامی واحدهای شرکت داشتند گفت: اجراء و پیاده سازی اصول نظام آراستگی قطعاً می تواند محیط کاری ایمن، دلپذیر،شاداب، ومنظم برای کارکنان فراهم آورد همچنین تعهد کار و حسن همکاری را در سازمان افزایش داده وانگیزه کارگروهی و توانایی انجام یک کارگروهی را در سازمان بوجود آورد.

  عمومی
  1397/12/05

دومین شماره خبرنامه داخلی "کرمانشاهاب" منتشر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه دومین شماره خبرنامه داخلی "کرمانشاهاب" منتشر شد. در این شماره مطالب متنوعی از فعالیتهای شرکت، اخبار و رویدادهای فنی-تخصصی به شکل مصور ارایه شده است. گزارش های فنی و درج فعالیتها و مصاحبه با همکاران از دیگر مطالب مندرج در این شماره است. این خبرنامه با رویکرد اطلاع رسانی و ترویجی در پایان هرماه به صورت الکترونیکی منتشر می گردد.

  عمومی
  1397/12/04
در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی :

قدردانی استاندار کرمانشاه از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه درجلسه ستاد اقتصاد مقاومتی کرمانشاه که با حضور مهندس بازوند استاندار کرمانشاه

  عمومی
  1397/12/04
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در بازدید از فضای اداری عنوان کرد:

آراستگی سازمانی و انضباط کاری بسترهای تعالی سازمانی را فراهم می سازد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در بازدیدی که مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت از فضا وچیدمان اداری داشتند بر جنبه های آراستگی سازمانی وانضباط کاری تاکید گردید.

  عمومی
  1397/12/02

دومین نشست هماهنگی روند تهیه بیلان منابع آب حوضه آبریز رودخانه کرخه با حضور شرکت های آب منطقه ای در محل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با توجه به اهمیت انجام مطالعات بیلان منابع آب به منظور اعمال مدیریت بهینه در سطح حوضه‌های آبریز درجه دو محدوده‌های مطالعاتی و با توجه به نقش شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به عنوان متولی بهنگام¬¬سازی گزارشات بیلان منابع آب مختوم به سال آبی 97-96، جلسه¬ای با حضور دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و نمایندگان و کارشناسان دفاتر مطالعات پایه شرکت های آب منطقه¬ای کرمانشاه، همدان، کردستان و ایلام در مورخ 29/11/97 در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه¬ای کرمانشاه برگزار گردید.

  دفتر مطالعه پایه منابع آب
  1397/12/02

حضور بانوان شاغل در شرکت در مسایقات برگزار شده صنعت آب و برق استان در ایام ا... دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، بانوان شاغل در شرکت در یک دوره مسابقات برگزار شده به میزبانی شرکت مدیریت تولید برق بیستون حضور یافتند

  ورزش
  1397/12/07
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 64
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 6,015
  • بازدید دیروز : 8,584
  • کل بازدید : 13,927,824
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 12:58:40
  • شناسه IP شما : 3.88.185.100

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149