|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بررسی لایه های GIS ( سامانه اطلاعات جغرافیایی ) منابع آب استان در شرکت آب منطقه ای

به گزارش روابط عمومی شرکت ، نشست شرایط منابع و مصارف آب در حوضه آبریز رودخانه کرخه در استان کرمانشاه با حضور درویشی مدیر عامل شرکت، مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب و جمعی از کارشناسان ارشد حوزه طرح و توسعه و حفاظت و بهره برداری در مرکز رصد و پایش داده های منابع آبی مستقر در شرکت آب منطقه ای برگزار گردید

  عمومی
  1398/10/30
درویشی در نشست طرح تملک دارائیهای سرمایه ای ( طرحهای عمرانی )

با استفاده از این سرمایه انسانی توانمند در شرکت میتوانیم گام های موثری در اتمام پروژه ها برداریم

به گزارش روابط عمومی شرکت،نشست اعتبارات طرحهای عمرانی با حضور درویشی مدیر عامل شرکت، معاونین، ذیحساب طرح، مجریان، مدیران و جمعی از کارشناسان درمحل سالن جلسات شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/10/29

انتصاب مدیرمالی وذیحسابی جاری شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مهدی عباسی بعنوان مدیرمالی وذیحسابی جاری شرکت منصوب گردید. دربخشی از حکم صادره آمده است :

  عمومی
  1398/10/25

ملاقات درویشی مدیر عامل شرکت با همکاران خود در وقت اداری

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای، صبح امروز درویشی مدیر عامل شرکت، به صورت سرزده با حضوردرمحل کار همکاران خود در وقت اداری با آنان ملاقات کرد، بر پایه این گزارش ایشان در این ملاقات ضمن تقدیرازهمکاران، هدف از انجام این موضوع را نخست، ارتباط مستقیم و کلامی با کارکنان و آشنایی بیشتر با مشکلات و تنگناهای موجود در سطوح مختلف اداری و سازمانی ذکر کرد.

  عمومی
  1398/10/24

انسداد20 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان هرسین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، تعداد 20 حلقه چاه غیرمجاز توسط مأمورین گشت و بازرسی در شهرستان هرسین پر و مسلوب المنفعه گردید.

  عمومی
  1398/10/24

بررسی عملکرد 9 ماهه بودجه جاری شرکت

به گزارش روابط عمومی ، بررسی عملکرد بودجه جاری شرکت در 9 ماهه ابتدای سالجاری با حضور اعضاء هیئت مدیره ، معاون برنامه ریزی و جمعی از کارکنان و کارشناسان در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید .

  عمومی
  1398/10/23

انتصاب سرپرست مدیریت هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه علی اصغر احمدی بعنوان سرپرست مدیریت هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت منصوب گردید. دربخشی از حکم صادره آمده است :

  عمومی
  1398/10/23

انتصاب سرپرست مدیریت حقوقی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، ایوب امیری بعنوان سرپرست مدیریت حقوقی شرکت منصوب گردید. در بخشی از حکم صادره آمده است :

  عمومی
  1398/10/23

تودیع ذیحساب طرح و معارفه ذیحسابان طرح و جاری در شرکت آب منطقه ای

به گزارش روابط عمومی شرکت ، جلسه تودیع ذیحساب طرح و معارفه ذیحسابان طرح و جاری ، با حضور درویشی مدیرعامل شرکت، محمدی مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان ، حیدریان معاون نظارت مالی و رئیس خزانه استان ، اعضاء هیئت مدیره، معاونین ، مدیران و جمعی از کارکنان و کارشناسان امور مالی در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید .

  عمومی
  1398/10/22

نهمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت و تحول اداری در شرکت آب منطقه ای

به گزارش روابط عمومی شرکت ، با حضور درویشی مدیر عامل و اعضاء کارگروه کمیسیون تحول اداری و توسعه مدیریت ، نهمین جلسه این کمیسیون در محل دفتر مدیر عامل برگزار گردید ، در ابتداء این جلسه شیخی فر ، مدیر توسعه مدیریت شرکت نسبت به ارائه گزارشی از اهداف ، فرآیندها و سند استراتژی و مدیریت دانش اقدام و گفت تنها هنگامی یک سازمان میتواند موثرترعمل کند که با مجموعه مدیریت برتر فکری تلفیق شود .

  عمومی
  1398/10/18

نشست کاری گروه های صیانت از دشت ها در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت، به منظورایجاد هم افزایی، تبادل نظر وتعیین اهداف کاری تا پایان سالجاری نشست کاری گروه های صیانت از دشت ها (گشت و بازرسی) با حضور معاون حفاظت وبهره برداری، مدیر دفتر حفاظت منابع آب شرکت ، نماینده شرکت مشاور استقرار و تقویت گروههای گشت و بازرسی و جمعی از پرسنل این گروهها در محل سالن آمفی تئاتر شرکت برگزارگردید .

  عمومی
  1398/10/23

اجرایی نمودن شیوه نامه کشت برنج در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت ، در نشست مشترک با سازمان جهاد کشاورزی ، شرکت توزیع نیروی برق استان و شرکت آب منطقه ای اجرای شیوه نامه کشت برنج - سامانه دوسویه و برقدار نمودن چاههای دیزلی مورد بحث و تبادل نظر مدیران و کارشناسان شرکت های یاد شده قرار گرفت .

  عمومی
  1398/10/18

برگزاری جلسه تطبیق آمار برداری دور سوم در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت ، نشست مشترک حوزه حفاظت و مطالعات با حضور معاون حفاظت وبهره برداری و مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب ، جمعی از مدیران و کارشناسان امور منابع آب شهرستانها و حوزه ستادی و نیز مشاورین اجرایی طرح آمار برداری، در محل سالن جلسات شرکت تشکیل گردید.

  عمومی
  1398/10/18
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در بزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی:

سردار سلیمانی یک فرد نیست یک جهان عدالت خواهی و شجاعت است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بهرام درویشی مدیرعامل شرکت در آیین بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی وی را اسوه بی بدیل شجاعت و نماد مقاومت مظلومان جهان دانست و سردار شهید را جهانی از عدالتخواهی نامید که رود مواج مقاومت در جهان را خروشان تر از همیشه ساخته است.

  عمومی
  1398/10/16
سردار جواد جعفری در آیین بزرگداشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی:

خون پاک سردار سلیمانی خلق دژی مستحکم در برابر نفوذ دشمنان اسلام است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در مراسم بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در ۱۶ دی ماه در محل سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و با حضور حداکثری همکاران صنعت آب و مسئولین مختلف برگزار شد, سردار جواد جعفری از رزمندگان نامی دوران دفاع مقدس در سخنان خود شهادت سردار رشید اسلام را نشانه ای از قدرت و صلابت پاسداران ایران اسلامی دانست که هراس در دل دشمنان اسلام افکنده است. سردار جعفری با اشاره به تلاش های اقشار مختلف ایران در پاسداشت کیان انقلاب, مراسم تشییع پاک پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی را نمادی از همگرایی و وحدت اسلامی دانست که خارج از هرگونه موضع‌گیری سیاسی و جناح بازی های متعارف, مستحکم تر از همیشه, ملت شریف ایران را یکپارچه و متحد به صحنه دفاع از آرمان های انقلاب فراخواند. وی با اشاره به حضور ارتش, سپاه, بسیج و آحاد مختلف مردم از پیر و جوان در مراسم تشییع پیکر شهید والامقام, سردار سلیمانی را مجاهدی بزرگ و پاسداری رشید دانست که مجاهدت و سلحشوری ایشان منوط به مکان و زمان نبوده است. جعفری شهادت سردار سلیمانی در یک روز تعطیل کاری و در ساعت های اولیه بامداد روز جمعه را نشان از سخت‌کوشی و مجاهدت عظیم ایشان دانست, مجاهدت سرداری دلاور که تا آخرین لحظه بر طریق استوار مقاومت, مردانه ایستاد و اکنون در بارگاه قدس خداوند زنده است و روزی خواره بارگاه احدیت است.

  عمومی
  1398/10/16

برگزاری نشست نظام پیشنهادات در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

ه گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، سومین جلسه نظام پیشنهادات در سال 1398 با حضور مومنه معاون برنامه ریزی ، شهلائی مشاور مدیر عامل ، شیخی فر مدیر توسعه مدیریت و جمعی از کارشناسان و کارکنان در محل سالن آمفی تئاتر شرکت برگزار گردید ،

  دفتر بهبود
  1398/10/12
مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه:

آب کم نداریم، مصرف درست بلد نیستیم

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: آب کم نداریم، مشکل اصلی آن است که مصرف درست آب را بلد نیستیم. بهرام درویشی با حضور در دفتر ایسنا، با اشاره به وضعیت منابع آبی کرمانشاه، پتانسیل آب های سطح استان را حدود 5.8 میلیارد مترمکعب اعلام کرد و گفت: بخش عمده‌ای از ظرفیت آب‌های سطحی استان مدیریت شده است. وی با بیان اینکه کرمانشاه در مقوله مهار آب‌ها مورد توجه نظام و وزارت نیرو است، عنوان کرد: هم اکنون نزدیک به یک میلیارد و 350 میلون مترمکعب ظرفیت ذخیره آب پشت سدهای استان ایجاد شده است.

  عمومی
  1398/10/11

واگذاری حوضچه های تاخیری رودخانه چم بشیر به شهرداری کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه جلسه مشترک میان درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای، دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونین و مدیران این دو مجموعه با موضوعیت واگذاری حوضچه های تاخیری رودخانه چم بشیر به شهرداری کرمانشاه تشکیل گردید.

  عمومی
  1398/10/11
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه کنترل پروژه و جذب اعتبارات

در جذب اعتبارات طرحها، نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، سومین جلسه برنامه ریزی جذب اعتبارات طرحهای تملک دارائی سرمایه ای با حضور درویشی مدیر عامل شرکت ، معاونین طرح و توسعه، منابع انسانی ، برنامه ریزی و مجریان طرح های در دست اجراء شرکت در محل سالن جلسات برگزار گردید، در ابتداء ناصری دبیر کارگروه کنترل پروژه های شرکت، توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها ، اعتبارات باقیمانده و مورد لزوم و ضرورت برنامه ریزی برای ادامه کار ارائه نمود

  عمومی
  1398/10/10

جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طبق سنوات گذشته برگزار شد

درویشی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای در جلسه ملاقات مردمی که در محل سالن جلسات برگزار گردید به درخواست مراجعه کنندگان رسیدگی کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای جلسه ملاقات مردمی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران در تاریخ ۹ دی ماه ۱۳۹۸ در سالن جلسات شرکت جهت رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوعان و مراجعین صورت پذیرفت.

  عمومی
  1398/10/09

خلق حماسه نهم دی، جلوه ای از شکوه میثاق دوباره ملت با ولایت

به گزارش روابط عمومی: کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ساعت 10 صبح امروز با حضور پرشور، گسترده و آگاهانۀ خود در مراسم بزرگداشت حماسه باشکوه و ماندگار نهم دی 1388 خورشیدی بصیرت

  عمومی
  1398/10/09

طرحی برای نجات آب

خشکسالی‌های چند سال اخیر از یک‌سو و اضافه برداشت از منابع آبی موجود از سوی دیگر، فشار مضاعفی به آبخوان‌های کشور و منابع آب زیرزمینی وارد کرده و این موضوع باعث شده سیاست‌ دستگاه‌های مرتبط با آب از جمله وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی به سمت اصلاح شیوه‌های مصرف و همچنین تقویت منابع آبی با روش‌های مختلف برود.

  عمومی
  1398/10/08
جلسه فرآیند پاسخگوئی به مراجعین در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

جلسه فرآیند پاسخگوئی به مراجعین در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه فرآیند پاسخگوئی به مراجعین گفت: تکریم و رضایت ارباب رجوع ، امروزه جزء مباحث پایه ای هر سازمان است و ارباب رجوع، عضوی از سازمان تلقی می شــود، که رضایت او توســعه ، پایداری و خوش نامی ســازمان را بدنبال دارد .

  عمومی
  1398/10/05
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، در بازگشائی قطعه اول پروژه ساماندهی رودخانه آبشوران

علیرغم فقدان اعتبارات مالی پر ریسک ترین و پیچیده ترین عملیات اجرائی را در پر تردد ترین نقطه شهر با موفقیت به انجام رساندیم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، صبح امروز درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با حضور در محل پارکینگ شهرداری قطعه اول ساماندهی رودخانه آبشوران در منطقه پارکینگ شهرداری را بازگشائی نمود، درویشی در زمان بازگشائی این مسیر پر تردد شهری که مجری طرح و پیمانکار و جمعی از کارشناسان ، وی را همراهی میکردند ضمن تقدیر از مدیر ارشد استان و مسئولین امر و نیز همه عوامل اجرائی ، این کار را یک کار سنگین اجرائی در یکی از پر تردد ترین نقاط درون شهری نام برد درویشی در ادامه گفت ، گزارشات کارشناسی نگران کننده ای در خصوص احتمال فرو نشست بخش اعظمی از این مقطع از مسیر وجود داشت و ما علیرغم همه اعتراضات حاشیه این کار و فقدان منابع مالی اولیه این ریسک را پذیرفتیم چرا که حفظ جان مردم برای ما بسیار با اهمیت تر از همه مسائل آن بود،

  طرحها وپروژه ها
  1398/10/04

مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور منابع آب شهرستان صحنه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور منابع آب شهرستان صحنه با حضور معاون حفاظت وبهره برداری، مدیر روابط عمومی وجمعی از کارشناسان شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/10/04
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در محل پروژه آبرسانی به شهرستان صحنه :

فرصت خدمتگزاری کوتاه است و باید برای پیشرفت در عملیات اجرائی طرحها از بد تصمیمی و بی تصمیمی ها پرهیز و اقدام و عمل را در پیش بگیریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، صبح امروز درویشی مدیر عامل شرکت به اتفاق معاونین طرح و توسعه ، برنامه ریزی ، حفاظت و بهره برداری ، مجری طرح و جمعی از کارشناسان از محل طرح آبرسانی به شهرستان صحنه و مسیر اجرای طرح بازدید نمودند، درویشی ضمن بررسی وضعیت فنی طرح بلحاظ اجراء و نحوه عملیات اجرائی ، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و اعتباری طرح را مورد رصد قرار داد ، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در جلسه ای که با حضور همه عوامل اجرائی طرح در دفتر مشاور در محل کارگاه برگزار گردید ، گفت باید از سخن گفتن و دور میز نشستن فاصله بگیریم و با اقدام و انجام کار به موقع کار را به سمت جلو پیش ببریم ، درویشی با اشاره به اینکه باید در اجرای طرحهای عمرانی از بد تصمیمی و بی تصمیمی خودداری کنیم افزود با استفاده از دانش فنی و استفاده از امکانات موجود باید اقدام و عمل را سر لوحه کار خود قرار داده و همه توان و مساعی خود را برای پیشرفت در کار بکار گیریم ، ایشان ضمن تقدیر از همه دست اندر کاران پروژه در شهرستان صحنه از زحمات دکتر سلیمانی نماینده مردم شریف شهرستان صحنه در مجلس شورای اسلامی به جهت پیگیری مجدانه در اخذ اعتبارات مورد لزوم تشکر نمود ، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همچنین در این ماموریت کاری یک روزه به اتفاق حیدری فرماندار شهرستان صحنه از محل ساماندهی رودخانه گاماسیاب که توسط شرکت آب منطقه ای بطول 2/2 کیلومتر و ظرف مدت 45 روز صورت پذیرفته است بازدید و در حاشیه این حضور میدانی گفت فرصت خدمتگزاری کوتاه است و توفیقی است که خداوند عطا نموده و بیت المال امانتی است نزد ما و باید ضمن رعایت حقوق مردم و دولت با اقدامی شایسته و بایسته نسبت به اتمام کار ، حلاوت آن را به مردم خوب این شهرستان از طرف نظام مقدس اسلامی اهداء نمائیم.

  طرحها وپروژه ها
  1398/10/03

انتصاب سرپرست اداره حسابداری تاسیسات واموال شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه پرویز برزویی بعنوان سرپرست اداره حسابداری تاسیسات واموال شرکت منصوب گردید. دربخشی از حکم صادره آمده است : با توجه به هماهنگی های بعمل آمده وتوانایی جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست اداره حسابداری تاسیسات واموال تعیین و منصوب می شوید تا وفق ضوابط ومقررات تحت نظرمدیرمربوطه انجام وظیفه نمائید.

  عمومی
  1398/10/03

برگزاری جلسه آموزشی چرخه آب در طبیعت برای دانش آموزان پایه سوم ابتدائی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، جلسه آموزشی چرخه آب در طبیعت، مقطع سوم دبستان با حضور شیخی فر، مدیر توسعه مدیریت، جوادی مدیر روابط عمومی شرکت، خانم کهریزی معلم مدرسه مهر آذین و جمعی از دانش آموزان این مدرسه در محل سالن جلسات این شرکت برگزار گردید .

  عمومی
  1398/10/02
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 79
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 5,799
  • بازدید دیروز : 6,396
  • کل بازدید : 13,919,024
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 12:58:40
  • شناسه IP شما : 54.221.43.155

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149