|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تشییع پیکر مطهر شانزدهمین شهید مدافع حرم کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه پیکر مطهر شهید ابوالفضل سرابیان شانزدهمین شهید مدافع حرم کرمانشاه بر روی دستان مردم قدرشناس و شهید پرور تشییع گردید وکارکنان این شرکت نیز همچون سایر آحاد مردم دراین مراسم دین خود را به شهیدان مدافع حرم ادا نمودند.

  عمومی
  1398/04/30

برگزاری کارگاه آموزشی پیاده‌سازی فرایند جدید صدور مجوزهای آب سطحی در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه کارگاه آموزشی صدور مجوزهای آب بر اساس سامانه ساماب با حضور معاون حفاظت و بهره برداری، مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی، مدیران امور منابع آب شهرستان های تابعه، جمعی از کارشناسان حوزه آب‌های سطحی و شرکت مشاور تحلیلگران زاگرس برگزار گردید

  عمومی
  1398/04/26

کارگاه تخصصی خلاقیت و نوآوری در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای: کارگاه تخصصی خلاقیت و نوآوری به پیشنهاد مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت و با حضور دکتر آزادی مشاور تحول اداری و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت برگزار گردید

  عمومی
  1398/04/25
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه مشترک با مدیرعامل آبفای استان:

تامین آب شهرها و به ویژه شهرهای تازه تاسیس در اولویت برنامه های کاری بخش آب استان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان و هیئت همراه در دفتر مدیر عامل شرکت برگزار گردید بهرام درویشی با تاکید بر اهمیت تامین آب شهرها و به ویژه شهرهای تازه تاسیس اولویت کاری بخش آب استان را تامین آب شرب دانست.

  عمومی
  1398/04/24
در نشست منطقه ای مدیران دفاتر حفاظت، دبیران کمیسیون صدور پروانه و اعضای کمیسیون امور آب زیرزمینی:

از تلاشهای صادقانه و سی سال کار کارشناسی مهندس فتح اله محسنی پور تجلیل به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشست منطقه ای مدیران دفاتر حفاظت، دبیران کمیسیون صدور پروانه و اعضای کمیسیون امور آب زیرزمینی که به میزبانی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد از زحمات و تلاشهای مهندس فتح اله محسنی پور رئیس اسبق گروه مطالعات آبهای زیرزمینی...

  اخبار همایش
  1398/04/19
مدیرگروه بررسی های حقوقی و قانونی شرکت مدیریت منابع آب ایران:

عدم شناخت قوانین و مقررات مرتبط با آب زیرزمینی عاملی برای تشدید منازعات و مشکلات بهره برداری بی رویه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه سید محمود منتظری مدیرگروه بررسی های حقوقی و قانونی شرکت مدیریت منابع آب ایران در نشست منطقه ای مدیران دفاتر حفاظت، دبیران کمیسیون صدور پروانه و اعضای کمیسیون امور آب زیرزمینی که به میزبانی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد، نبود آگاهی و شناخت دقیق قوانین و مقررات را عاملی بازدارنده در تکوین برنامه های حفاظت از منابع آب عنوان کرد. وی با اشاره به اهمیت شناخت قوانین و مقررات مرتبط با آب زیرزمینی، عدم شناخت منابع قانونی و دستورالعملهای مرتبط و ابلاغی وزارت نیرو را عاملی برای تشدید منازعات و مشکلات بهره برداری بی رویه دانست و بر رعایت قانون برای حفاظت از منابع حیاتی آب زیرزمینی تاکید نمود.

  اخبار همایش
  1398/04/19
مهندس مصطفوی مدیرکل دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب زیرزمینی:

تاکید و عملیاتی کردن جنبه های حفاظتی آب زیرزمینی، ضامن بهره برداری بهینه از این منابع است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مهندس سید محمدعلی مصطفوی مدیرکل دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب زیرزمینی شرکت مدیریت منابع آب ایران در نشست منطقه ای مدیران دفاتر حفاظت، دبیران کمیسیون صدور پروانه و اعضای کمیسیون امور آب زیرزمینی که به میزبانی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت و ارجحیت جنبه های حفاظت از منابع آب زیرزمینی، رویکردها و راهکارهای عملیاتی حفاظت از این منابع را ضامن بهره برداری بهینه از منابع حیاتی آب زیرزمینی دانست.

  اخبار همایش
  1398/04/19

انقلاب خاموش آب زیرزمینی، اطلاقی درخور برای نشان دادن اثرات انسانزاد ناشی از بهره برداری بی رویه آب زیرزمینی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشست منطقه‌ای مدیران دفاتر حفاظت و اعضای کمیسیون صدور پروانه ها و دبیران آن, ضمن خوشامد به همه مهمانان و به ویِژه مدیران ارشد شرکت مدیریت منابع آب ایران، انقلاب خاموش آب زیرزمینی را اطلاقی درخور برای نشان دادن اثرات انسانزاد ناشی از بهره برداری بی رویه آب زیرزمینی دانست. درویشی با مروری بر اهمیت آب زیرزمینی خاطرنشان ساخت در آغاز قرن بیستم و بعد از آن بود که رشد سریع صنعت و جمعیت باعث تغییرات فزاینده ناخواسته‌ای در سطح جهانی و در مواجهه با مصرف آب زیرزمینی گردید به طوری که آب زیرزمینی در معرض بهره‌برداری بی‌رویه قرار گرفت و از این تغییرات امروز با عنوان انقلاب جهانی آب زیرزمینی نام برده می شود. وی با اشاره به ادبیات جهانی و مروری بر روند سریع استخراج آب زیرزمینی به ویژه در مناطق خشک و نیمه خشک و اطلاق انقلاب خاموش برای این رخداد، اثرات این انقلاب خاموش را تحول و دگرگونی در همه ابعاد انسانی, اجتماعی, سیاسی, اقتصادی و حتی اعتقادی و فرهنگی جوامع و کشورهای در معرض تنش آبی دانست بدون آنکه آثار و پیامدهای ظاهری آن چندان بارز و قابل مشاهده باشد.

  اخبار همایش
  1398/04/19

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای با فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با فرماندهی جدید انتظامی استان دیدار کرد.

  عمومی
  1398/04/16

جلسه مدیریت دانش در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای: جلسه مدیریت دانش با حضور مشاور کمیسیون توسعه مدیریت، معاون حفاظت و بهره برداری، مدیران و کارشناسان شرکت برگزار گردید

  عمومی
  1398/04/13

برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان و کارکنان وزارت نیرودر سال 98

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو ( مرحله شرکتی ) در محل نماز خانه شرکت آب منطقه ای برگزار گردید

  فرهنگی
  1398/04/12
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه پایش هزینه ها:

ما میراث دار گذشتگان و امانتدار آینده ایم باید برای هر ریال اعتبارات برنامه مدون و زمانبندی مشخص داشت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با حضور مدیرعامل, معاونین, مدیر امور مالی و ذیحسابی, مدیران دفاتر حراست و حقوقی و مجریان طرح‌های عمرانی جلسه پایش هزینه‌ها و مدیریت پروژه در شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/04/11
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در جلسه سازگاری با کم آبی عنوان داشت:

برنامه‌های آتی و دورنمای کار سازگاری با کم آبی ضمن ترویج مدیریت بهینه مصرف باید با مباحث بودجه ای انطباق داشته باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای با حضور معاون عمرانی استانداری کرمانشاه, مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و اعضای شورای حفاظت از منابع آب استان و کارگروه سازگاری با کم آبی که در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد, مهندس سالاری معاون عمرانی استانداری با اشاره به رویداد سازگاری با کم آبی در وزارت نیرو و مباحثی که در این رویداد برگزار شد به ذکر اهمیت سازگاری با کم آبی پرداخت. وی با اشاره به اهمیت تدوین برنامه سازگاری با کم آبی به عنوان یکی از اولویت اصلی در استان خاطرنشان ساخت برنامه‌های آتی و دورنمای کار برای رسیدن به مطلوب بسیار مهم است و از ضرورت انطباق آن با مباحث بودجه ای سخن گفت. سالاری با اشاره به اینکه برخی فعالیت هایی که انجام می شود بیشتر تصمیمات محلی است و برنامه ای نیست از لزوم تدوین برنامه‌ای مدون برای سازگاری با کم آبی خبر داد. وی با اشاره به هدف برگزاری جلسات سازگاری با کم آبی, ارائه راهکارهای اصولی برای عملیاتی کردن برنامه ها را یک ضرورت دانست و خاطرنشان ساخت یکی از این برنامه ها باید مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب باشد.

  عمومی
  1398/04/15
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:

یک شرکت با رویکرد و چشم انداز بهره برداری مدرن به کار ترویجی و فرهنگی بیشتری نیاز دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل ،معاون حفاظت و بهره برداری, مدیران و روسای گروههای این معاونت برگزار گردید اولویت ها و مسائل حفاظت و بهره برداری شرکت به بحث و بررسی گذاشته شد.

  عمومی
  1398/04/11

ششمین شماره خبرنامه داخلی کرمانشاهاب منتشر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ششمین شماره خبرنامه داخلی کرمانشاهاب با اخبار و فعالیتهای خردادماه ماه سال 98 منتشر شد.

  عمومی
  1398/04/11

جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طبق سنوات گذشته برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، جلسه ملاقات مردمی با حضور مدیر عامل،معاونین و مسئول رسیدگی به شکایات شرکت در سالن جلسات برگزار شد.

  عمومی
  1398/04/10

نشست بررسی مسائل و رفع مشکلات شهرستان ثلاث باباجانی در حوزه پروژه های عمرانی بخش آب و آبزی پروری در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، جلسه ای با هدف بررسی و رفع موانع و مشکلات شهرستان ثلاث باباجانی در حوزه آب منطقه ای با محوریت توسعه و اشتغال در شهرستان یاد شده با حضور دکتر شهاب نادری ، نماینده مردم شریف منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی ، شکری فرماندار شهرستان ثلاث ، درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، چراغی معاون آب و خاک جهاد کشاورزی ، افضلی مدیر کل شیلات استان ، معاونین ، مدیران و جمعی از کارشناسان شرکت های آب منطقه ای ، شیلات و جهاد کشاورزی استان برگزار گردید .

  عمومی
  1398/04/07

برگزاری نشست عمومی با موضوعیت سرمایه گذاری در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : نشست عمومی با محوریت سرمایه گذاری با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره ؛ معاونین، مدیران ؛ مشاوران شرکت در بحث سرمایه گذاری و جمعی از کارکنان در سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید

  عمومی
  1398/04/06
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشست تخصصی کارگروه سرمایه گذاری:

تکیه بر نظرات کارشناسی با رویکرد سلامت و شفافیت اساس تحول در سرمایه گذاری است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه جلسه تخصصی کارگروه سرمایه گذاری با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره ، معاونین, مدیران و اعضای کارگروه با هدف توسعه سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرحهای شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/04/06
در جنب رویداد سازگاری با کم آبی و دیدار مدیران عامل شرکتهای آب منطقه ای کرمانشاه و هرمزگان مطرح شد:

اجرای برنامه‌های سازگاری با کم آبی به هماهنگی های بین بخشی گسترده وابسته است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه درویشی مدیرعامل شرکت ضمن حضور در رویداد ملی سازگاری با کم آبی و شرکت در آیین افتتاحیه این مراسم در ساختمان وزارت نیرو, در نشستی با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان به گفت و گو پیرامون مباحث سازگاری با کم آبی پرداخت.

  عمومی
  1398/04/03
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در نشست کمسیون توسعه مدیریت

کاهش تصدی گری در اولویت است و با انجام سازو کارهای اصولی و مناسب باید برخی از خدمات رسانی را به بخش خصوصی واگذار نمائیم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، جلسه کمیسیون توسعه مدیریت با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران و تنی چند از کارشناسان شرکت برگزار گردید ، در ابتدا شیخی فر مدیر فناوری و اطلاعات و توسعه مدیریت اطلاعاتی در خصوص مصوبات جلسات قبلی و اقدامات انجام شده ارائه و در ادامه به طرح موضوعات و برنامه های پیش رو پرداخت ، وی در پایان نیازها و برنامه های دفتر فناوری را مطرح و بیان نمود.

  عمومی
  1398/04/02
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه تاکید کرد:

نهادینه سازی فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه مشارکت همگانی را می طلبد

بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به مناسبت آغاز هفته صرفه جویی، اقشار مختلف مردم استان خصوصا کشاورزان را به صرفه‌جویی در مصرف آب دعوت کرد و تحقق آن را نیازمند مشارکت همگانی دانست...

  عمومی
  1398/04/01
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 47
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 434
  • بازدید دیروز : 8,223
  • کل بازدید : 14,132,133
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 13:12:28
  • شناسه IP شما : 3.137.218.230

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149