|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در دومین جلسه سلامت اداری شرکت عنوان کرد:

نگاه ویژه به مقوله سلامت اداری از مهمترین اولویت‌های یک سیستم اداری برای رسیدن به تعالی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، دومین جلسه سلامت اداری با حضور مدیرعامل ، معاونین طرح و توسعه ، مالی و منابع انسانی مدیران حوزه مطالعات ، حراست و حقوقی شرکت برگزار گردید ، برپایه این گزارش در این جلسه موضوعاتی از قبیل انتخاب بازرسین داخلی شرکت موضوع موارد ۹۱ و ۹۲ قانون جامع خدمات کشوری ، فرآیند پاسخگویی به ارباب رجوع ، و نیز میز خدمت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  عمومی
  1398/06/30
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در بازید در چشمه کارستی قولانی:

مهندسی منابع آب کارست می تواند راهگشای شرایط اضطرار باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه, مدیرعامل شرکت به همراه هیئتی از مدیران و مسئولان محلی شهرستانهای پاوه و روانسر از محل چشمه کارستی قولانی بازدید نمودند. در این بازید که به منظور ارزیابی مسیر و توان تامین آب شرب شهرهای شاهو و بانه وره انجام گرفت درویشی چشمه قولانی را چشمه ای با آبدهی مناسب برای تامین آب در شرایط اضطرار عنوان نمود. وی اذعان داشت برنامه‌های تامین آب باید بر اساس شرایط محلی, اقلیمی و توان منطقه‌ای طراحی گردد.

  عمومی
  1398/06/28
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با ارسال پیام:

انتصاب آقای توسلی زاده به سمت مدیر کل دادگستری استان کرمانشاه را تبریک گفت:

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه, بهرام درویشی مدیرعامل شرکت با ارسال پیامی انتصاب آقای توسلی زاده به سمت مدیر کل دادگستری استان کرمانشاه را تبریک گفت.درویشی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر عدالتخواه مدیرکل سابق دادگستری کرمانشاه, برای آقای توسلی زاده آرزوی توفیق و سربلندی نمود. متن این پیام به شرح زیر است:

  عمومی
  1398/06/28
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه کنترل پروژه اظهار داشت:

کنترل پروژه هموار کردن مسیر حرکت برای رسیدن به یک هدف مطلوب و اقتصادی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل, معاونین شرکت, مدیران میانی, مجریان طرح‌های عمرانی و کارشناسان دفتر حقوقی شرکت برگزار شد , درویشی بر اجرای برنامه‌های کنترل پروژه به عنوان یک اقدام اجتناب ناپذیر برای ساماندهی فعالیت های عمرانی تاکید نمود.

  عمومی
  1398/06/26
درویشی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در جلسه ستاد اربعین شرکت :

فوریت اجرای تکالیف ابلاغی وزارت نیرو جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی باید در اولویت کاری شرکت قرار گیرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ، صبح امروز 23 شهریور ماه ، جلسه ستاد اربعین با حضور مدیر عامل ، معاونین طرح و توسعه ، برنامه ریزی، مدیر حراست، مسئول ستاد اربعین شرکت و مدیران امور منابع آب شهرستان های اسلام آباد ، سرپل ذهاب و قصرشیرین با موضوعیت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در بخش آب مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

  عمومی
  1398/06/23
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب :

همزمان با مسدود نمودن چاههای غیر مجاز باید راههای دیگر صرفه جویی در مصرف آب را عملیاتی نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب با موضوعیت سازگاری با کم آبی استان با حضور اعضای کارگروه سازگاری با کم آبی و به ریاست سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار گردید. در این جلسه درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با اشاره به اهمیت تدوین برنامه‌های عملیاتی سازگاری با کم آبی, سوءتفاهمات حاصل از سیلاب را عاملی برای خروج از برنامه های سازگاری با کم آبی دانست و اظهار امیدواری کرد با رویکردی هماهنگ تر و منسجم تر برای سال آتی بتوان روند عملیاتی و با برنامه تری را در پیش گرفت

  عمومی
  1398/06/20
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در دومین جلسه سازگاری با کم آبی استان:

با خود ارزیابی فعالیتها, برنامه‌ عملیاتی روشنی برای سازگاری با کم آبی استان تدوین گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : در دومین جلسه شورای حفاظت منابع آب با محوریت سازگاری با کم آبی استان که با حضور اعضای کارگروه استانی و در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه برگزار گردید مهندس سالاری معاون عمرانی استانداری با اشاره به اهمیت سازگاری با کم آبی عنوان داشت, باید در جلسات سازگاری با کم آبی هدفی واحد دنبال گردد تا بتوان با اتکای به آن و با خود ارزیابی برنامه عملیاتی روشنی تا پایان سال استخراج کرد.

  عمومی
  1398/06/20
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در راه اندازی سیستم پایش و مدیریت داده های منابع آب استان:

افتتاح فاز اول سیستم پایش منابع آب استان گامی جدی برای مدیریت بهنگام منابع آب و پیشگیری از حوادث احتمالی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : در بازدید و راه اندازی مرکز پایش و مدیریت منابع آب استان که با حضور مدیرعامل, معاون طرح و توسعه, معاون حفاظت و بهره برداری و جمعی از مدیران و روسای گروه های مرتبط برگزار شد, درویشی افتتاح این مرکز را نقطه عطفی در پاسخگویی به انتظارات اطلاعاتی برای مدیریت منابع آب و پیشگیری از بحران های مرتبط با آن در استان دانست و خاطرنشان ساخت مرکز پایش داده های منابع آب استان باید بتواند به عنوان محلی برای تجمع داده‌های منابع آب, همه تصمیمات و برنامه های جاری و آتی و دورنمای وظایف نظارتی و مشورتی شرکت در بخش آب استان را پوشش دهد...

  عمومی
  1398/06/20

کارگاه تخصصی خلاقیت و نوآوری در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای : کارگاه تخصصی خلاقیت و نوآوری با حضور مدیر دفتر توسعه مدیریت ، مشاور تحول اداری شرکت و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/06/17
مدیر امور منابع آب شهرستان اسلام آباد غرب :

از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۳ حلقه چاه آب کشاورزی مجهز به کنتور هوشمندآب شده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، منصوری مدیر امور منابع آب شهرستان اسلام آباد غرب عنوان کرد :...

  عمومی
  1398/06/17
مرادی ، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

حفاظت و صیانت از منابع آبی یکی از مهمترین امور جاری و وظیفه سازمانی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای ، نشست کاری حوزه حفاظت و بهره برداری با حضور معاونت این حوزه، مدیران امور منابع آب شهرستان های تابعه و جمعی از کارشناسان حوزه ستادی برگزار گردید.

  عمومی
  1398/06/16
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ستاد عتبات عالیات شرکت :

به تشریح وظایف وزارت نیرو در اربعین حسینی امسال پرداخت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای در جلسه ای که با حضور درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ، صحرائی رئیس ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای درمحل سالن جلسات شرکت برگزار گردید، درویشی ضمن تشریح وظایف وزارت نیرو در اربعین حسینی گفت : ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین(ع ) فرصتی مناسب برای احیای فرهنگ عاشورایی و تفکر آزادیخواهی در مکتب حسینی است.

  عمومی
  1398/06/14

مراسم روح بخش و پرفیض زیارت عاشورا با حضور ، مدیرعامل ،معاونین و کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در پنجمین روز ماه محرم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، نمازخانه این شرکت میزبان دوستداران اهل بیت (ع) بود تا با زمزمه دعای پرفیض زیارت عاشورا ارادتشان را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز نمایند.

  عمومی
  1398/06/14
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه کمیته گردشگری سدها :

ظرفیتهای ایجاد شده در سدها و منابع آبی استان در زمینه گردشگری باید در چارچوب قانون و رعایت حقوق دولت به مردم خدمات ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل و معاون برنامه ریزی شرکت, اعضای کمیته گردشگری سدهای استان, مدیرکل سازمان میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی استان, نمایندگان شرکت توسعه آب و نیروی ایران و نمایندگان اداره کل شیلات و سازمان حفاظت محیط زیست استان برگزار گردید درویشی با اشاره به ظرفیتهای ایجاد شده در سدهای استان از این منابع به عنوان فرصتهایی یاد کرد که باید در چارچوب قانون و مقررات و در راستای حفظ حقوق دولت در خدمت مردم باشند. وی با اشاره به شرایط فراهم شده در مخازن سدها و سایر منابع آب اذعان داشت این منابع توقعات زیادی را ایجاد کرده اند که بخشی از این انتظارات منطقی است و باید به نحو مطلوبی به آن پاسخ مثبت داد. درویشی با اظهار اینکه ما به عنوان نماینده وزارت نیرو در استان, مخاطب اصلی مردم و نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس هستیم, خود را ملزم به پاسخگویی شفاف, درست و به موقع دانست و اذعان داشت که گاهی محدودیت هایی در تخصیص و رعایت حفاظت کیفی از منابع آب باعث می شود تا رضایت عمومی از خدمات شرکت حاصل نگردد و این به آن معنا نیست که ما نمی‌خواهیم عامل توسعه و رونق سرمایه‌گذاری و اشتغال در بخش گردشگری استان باشیم بلکه هدف رعایت قانون و عدالت در استفاده از همه ظرفیتهای موجود است.

  عمومی
  1398/06/13

هشتمین شماره خبرنامه داخلی کرمانشاهآب منتشر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه هشتمین شماره خبرنامه داخلی "کرمانشاهاب" منتشر شد. در این شماره مطالب متنوعی از فعالیتهای شرکت، اخبار و رویدادهای فنی-تخصصی به شکل مصور ارایه شده است. گزارش های فنی و درج فعالیتها و مصاحبه با همکاران از دیگر مطالب مندرج در این شماره است. این خبرنامه با رویکرد اطلاع رسانی و ترویجی در پایان هرماه به صورت الکترونیکی منتشر می گردد.

  عمومی
  1398/06/11
درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه بررسی وضعیت تملک اراضی در سدهای مخزنی:

استیفای حقوق دولت در چار چوب قانون وظیفه واحد حقوقی است لیکن در این راستا پاسخگویی نیز باید سرلوحه کار مدیران و کلیه سطوح سازمانی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای: جلسه بررسی وضعیت تملک اراضی ؛ پرداخت خسارت در پروژه های در دست اجراء ، با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ، مجریان طرح ها و کارشناسان حقوقی برگزار گردید

  عمومی
  1398/06/07
معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در هفته دولت گفت:

فرهنگ بهینه مصرف آب باید در تمامی بخش ها نهادینه شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای: به مناسبت هفته دولت و دستور استاندار محترم استان ،معاون برنامه ریزی و مسئول بازرسی شرکت آب منطقه ای در چهارمین روز هفته دولت با نمازگزاران مسجد عباسقلی زارعین در خصوص پاسخگویی به مسائل و درخواستهای آنها دیدار چهره به چهره داشتند

  عمومی
  1398/06/06

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بمناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای : درویشی مدیر عامل شرکت بمناسبت هفته دولت و روز کارمند طی پیامی این روز را به همکاران خود تبریک گفت متن پیام بدین شرح است

  عمومی
  1398/06/04

مدیر عامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نخستین روز هفته دولت : تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا ء گرانقدر

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای: مدیرعامل، معاونین ،مدیران و جمعی از کارکنان شرکت در نخستین روز هفته دولت در مزار شهداء با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند

  عمومی
  1398/06/02
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 74
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 1,265
  • بازدید دیروز : 8,584
  • کل بازدید : 13,923,074
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 12:58:40
  • شناسه IP شما : 3.84.7.255

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149