هدف
این اداره در حال حاضر با مدیریت جناب آقای ایوب امیری جهت انجام امور حقوقی و آگاهی واحدها از قوانین و مقررات بمنظور اجرای صحیح مقررات و حل و فصل مسائل حقوقی رسیدگی به درخواست کارکنان و ارباب رجوع و تلاش به منظور پاسخگوئی و رفع مسائل و مشکلات مطروحه
وظایف کلی
- دریافت شکایت ها و درخواست های کتبی و شفاهی ( مستقیم و غیر مستقیم ) از طریق مشترکان یارسانه های عمومی در رابطه با امور مربوط به شرکت
- ارسال شکایت های دریافتی به واحدهای ذیربط و اخذ گزارش از آنها
- پی گیری موارد مطروحه در شکایات و درخواست ها تا حصول نتیجه ی لازم
- اعلام نتایج حاصل از شکایات و درخواست ها به شاکیان و درخواست کنندگان و جلب رضایت آنان
- بررسی موارد مختلف شکایات و درخواست ها و ارزیابی میزان نارضایتی ها و نارسایی ها و ارایه ی گزارش های آماری و تحلیلی
- تلاش مستمر برای پاسخگویی و اقناع مشترکان و مراجعان به شرکت از طریق گفت و گو و راهنمایی مراجعان و پیشگیری از طرح شکواییه
- انجام بازرسی های لازم برای بررسی مسائل مربوط به شکایات و درخواست های مختلف
- همکاری با سایر واحدهای رسمی و قانونی بازرسی مراجعه کننده به شرکت
- رسیدگی به شکواییه های تسلیمی از سوی همکاران شرکت یا وزارت نیرو
- ارتباط مستمر با امور مشترکین و نظارت دایمی بر روند فعالیت آنان و بررسی مداوم مسایل مربوط به رضایت مشترکین
- نظارت اتفاقی بر کار امور مشترکین به منظور بررسی نارسایی های احتمالی در برخورد با مشترکین
- در پیش گرفتن شیوه های مناسب و مورد تایید مدیریت ( شرکت ) به منظور کنترل واحدهای پاسخگو به مسائل مردم
- آماده سازی موارد برجسته و مورد نیاز مشترکین از نظر اطلاع رسانی با مساعدت سایر واحدها ( مثل روابط عمومی و ... )
- کنترل وضعیت آراستگی ظاهری و نحوه برخورد عوامل پاسخگو به مشترکین و سایر مراجعان به امور مشترکین و واحد اطلاعات و ...
تاریخ ثبت :
آخرین به روزرسانی : 1399/07/19
4948