راهبرد مشارکت مصوب شرکت آب منطقه ای کرمانشاه
شهروندان حق دارند تا سیاست ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند. شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با انتشار سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در تارنما نسبت به دریافت پیشنهادات دستگاههای اجرایی و نیز پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات شرکت اقدام نموده است. از اینکه با ارسال پیشنهاد،شرکت را در بهبود ارائه خدمات یاری می نمائید.سپاسگزاریم.
این شرکت کلیه مقررات صادره خود اعم از بخشنامهها، آیین نامهها، دستورالعملها و ضوابط اجرایی را از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و امکان دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی را فراهم میکند.
دریافت نظرات و پیشنهادات کلیه علاقهمندان به مشارکت در تدوین قانون آب کشور
اسامی و نظرات مشارکت کنندگان در نظرخواهی ویرایش نخست متن قانون آب کشور
تعرفههای سالیانه آب و خدمات وابسته از طریق منوی بالا (افقی) تارنما در بخش "راهنمای ارباب رجوع-تعرفه ها" در دسترس عموم قرار میگیرد.
در بخش میز خدمت الکترونیک تارنمای شرکت، برای هر خدمت بصورت مجزا قابلیتهایی شامل (نحوه ارائه، شناسنامه، توافقنامه، ثبت و پیگیری درخواست و ثبت نظرات و پیشنهادات) فراهم شده است.
این شرکت در بخش ارائه پیشنهاد برای بهبود ارائه خدمات امکان ثبت نظرات، و راهکارهای پیشنهادی و اصلاحی در نحوه ارائه خدمات را برای مشترکین فراهم نموده است.
این شرکت امکان ثبت پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای صنعت آب کشور را برای عموم مردم فراهم نموده است.
نظام پیشنهادات : http://pishnahad.wrm.org