به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جسه ای که با حضور معاونت حفاظت و بهره برداری ومدیردفاتر پیشخوان دولت دراستان کرمانشاه برگ
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جسه ای که با حضور معاونت حفاظت و بهره برداری ومدیردفاتر پیشخوان دولت دراستان کرمانشاه برگزار شد چگونگی برون سپاری بخشی از فعالیت های شرکت که در جهت تکریم به ارباب رجوع قابل ارائه به بخش خصوصی بود مورد بررسی قرار گرفت.
مهندس شهلایی معاون حفاظت وبهره برداری هدف ازاین فعالیت را ابتدا تکریم ارباب رجوع وجلوگیری از حضور فیزیکی مشتریان شرکت وهمچنین عدم تردد به امورات تابعه دانست واضافه نمود: در واقع با راه اندازی این سامانه هرمتقاضی خدمات ارائه شده می تواند در دورترین نقطه استان بدون حضور درستاد شرکت با مراجعه به نزدیکترین شعبه دفتر پیشخوان دولت نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نماید.
ایشان درادامه افزود: ما برانیم تا در کوتاهترین زمان ممکن باارائه فرآیندهای قابل واگذاری بیشترین خدمت غیرحضوری را به ارباب رجوع بخش آب ارائه دهیم.