درویشی مدیر عامل شرکت ،ارتباطات را محور اصلی تعاملات در جهان امروز دانست و افزود: با وجود فراگیر شدن مهارتها و ابزارهای پیشرفته ارتباطات و بروز پدیده هایی چون جامعه شبکه ای و شهروند خبرنگاران، همچنان کانال رسمی و معتبر و مقیاس درست از نادرست رسانه های رسمی و منابع اطلاعاتی روابط عمومی ها هستند و امروز ارتباطات و روابط عمومی عنصر حیاتی هر سازمان به شمار می رود که اگر جایگاه واقعی خود را بیابد آن سازمان از نظر آوازه برند، اعتبار نزد مخاطبان، روابط با ذی نفعان، مشتری مداری، ارتباطات درون سازمانی و روابط برون سازمانی و همکاری با افکار عمومی موفق خواهد شد. زیرا امروزه ادبیات حاکم بر جهان ادبیات اقناعی است و روابط عمومی ساختار اصلی این فرایند است. امروزه در روابط انسانی برای اینکه به سازمانی اهمیت بدهیم دیگر دنبال پاداش و کیفر از سوی آن نیستیم بلکه باید قانع شویم و این قانع شدن در اثر تعامل مثبت و سازنده رسانه ها، شبکه های اجتماعی، نفوذگران افکار عمومی و فعالیت مناسب و برنامه ریزی شده در کمپین های اطلاع رسانی صورت می گیرد که هنر خلاق روابط عمومی ها به شمار می رود.
کارگزاران این حوزه مجموعه ای از وظایف و مسئولیت هایی را برعهده دارند که با عمل به آنها، سازمان میتواند با آرامش خاطر بیشتری طی طریق کند و به اهداف راهبردی خود تحقق بخشد. با بهره گیری از ابزارهای در اختیار این حوزه میتوان در بین کارکنان حس تعلق و تعهد سازمانی را تقویت کرد. تسهیل ارتباطات میان بدنه بانک و مدیریت عالی و نیز بسترسازی برای مشارکت تمامی ارکان از جمله وظایف این حوزه است که تأثیر بسزایی در ایجاد انسجام سازمانی دارد.
روابط عمومی همچنین با تسریع در اطلاع رسانی دقیق، شفاف و صریح درون و برون سازمانی زمینه ساز اعتماد میان سازمان و ذی نفعان است. این حوزه همچنین با کمک به جامعه پذیری کارکنان و تعمیق و تقویت فرهنگ سازمانی، دوام و بقای سازمان را تضمین می کند.
باردیگر ضمن تقدیم صمیمانه ترین تبریک ها و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه معنوی، سعادت و بهروزی شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.