سپس مهدوی فر مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه،لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت فن آوری در جهت ارتباط شرکت های تابعه با شرکت مادر تخصصی و کاهش تردد با امورات تابعه و بالا بردن کیفیت خدمات رسانی با استفاده از فن آوری نوین به مشترکین و مردم و کاهش حضور آنان در شرکت ها ضروریست وی افزود از همین رو باید با استفاده از این ابزار برای حفظ و ارتقای این رضایت مندی تلاش نمود، ایشان با اشاره به این موضوع که نتیجه این خدمات بر رفتار مردم در جامعه تاثیرگذار است و روشهای سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای مشترکان نیستند ادامه داد کارهای زیادی در این زمینه صورت گرفته اما به نظر میرسد هنوز راه درازی در پیش داریم تا بتوانیم ارتباطی پیشرو و خدماتی باکیفیت را با کمترین هزینه ممکن در اختیار مردم قرار دهیم. مهدوی فر مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران افزود: استفاده از ابزار نوین فناوری، ارتباط و پیوستگی بیشتر و بهتری میان مردم و خدمتگزاران ایجاد میکند که نتیجه آن برخورداری از پشتوانههای بهتر برای حل بحرانها و عبور از موانع موجود در مسیر ارائه خدمت به جامعه میشود و فرهنگ نتیجهگرایی را در جامعه ایجاد میسازد.
ایشان در پایان سخنان خود از زحمات درویشی ، مدیر عامل شرکت و همکاران آب منطقه ای کرمانشاه با توجه به هماهنگی و انسجام آنان در انجام برگزاری افتتاحیه سد شرفشاه ( سومار ) تقدیر و تشکر نمود.