|  رنگ  |  + 0 -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در جلسه افتتاحیه ممیزی نهائی (سیستم مدیریت کیفیت)

باید با استفاده از این فرایند تسهیل در انجام کار مشترکین و ذینفعان در دستور کار قرار گیرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، جلسه افتتاحیه ممیزی نهائی سیستم مدیریت کیفیت با حضور درویشی ، مدیر عامل شرکت ، معاونین برنامه ریزی ، بهره برداری ، مدیران ، اعضاء و نمایندگان شرکت راهکار اندیشان مدیریت ماندگار در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید.

این جلسه  بدلیل شیوع  ویروس منحوس کرونا  با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

 در ابتداء این نشست شیخی فر مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت ، ضمن اشاره به استانداردهای اداری در حوزه ایزو توضیحاتی در خصوص ارکان سیستم مدیریت کیفیت به حاضرین ارائه نمود ، شیخی فر با تقدیر از مدیریت ارشد شرکت در خصوص حمایت از خط مشی و  بهبود فرایندهای مورد نظر راهبردها و اهداف کلان شرکت را با توجه به سیستم مدیریت کیفیت تعریف و ادامه داد این اهداف در 4 نوبت پایش میگردند ، شیخی فر همچنین با اشاره به اینکه جلسه بازنگری فرایندها در 12 نشست تخصصی پیگیری و انجام گردیده است افزود : 55 فرایند کاربردی بصورت الکترونیکی  در حال انجام است و خدمات رسانی به ذینفعان از این طریق صورت می پذیرد ، ایشان در پایان مباحث خود گفت : اثر بخشی اقدامات در سیستم همواره رصد شده و عدم انطباق های ایجاد شده بر اساس تعاریف و وفق ابلاغیه ها در حال مرتفع شدن میباشد .

در ادامه این جلسه درویشی مدیر عامل شرکت:با تشکر از معاون برنامه ریزی و مدیر دفتر توسعه مدیریت شرکت و همه همکاران مرتبط در بحث استقرار ایزو  گفت: ارتقاء کیفیت و مدیریت کیفیت در شرکت، سالهاست که در مجموعه ما اجرائی شده و به لطف خداوند و تلاش همه کارکنان هر ساله موفق به اخذ این گواهینامه شده ایم و این امر بعنوان یک سند افتخار برای شرکت میباشد،مدیر عامل شرکت با اشاره به اینکه امروز بحث ارتقاء کیفیت خدمات یکی از شروط اصلی و بقاء هر مجموعه خدمت رسان میباشد افزود: در دنیا خدماتی که ارائه میگردند از استانداردهای خاصی پیروی مینماید و کیفی سازی این خدمات  اساس و از الزامات این موضوع است ، درویشی الزامات علمی ، را از اساسی ترین مسائل در سیستم مدیریت کیفیت توصیف و ادامه داد ضروری است که شرکت ما نیز خود را بدان تجهیز نماید ، ایشان اخذ گواهینامه و صرفا دریافت آن را کافی ندانست و افزود نگه داشت و رعایت استانداردهای تعریف شده بسیار مهمتراز اخذ گواهینامه است ، مدیر عامل شرکت  با بیان این موضوع که خط مشی کیفیت بر چند اصل استوار است افزود: اینکه این مهم  متناسب با اهداف سازمان بوده و در واقع چارچوبی برای تعیین اهداف کیفی مشخص نماید و سپس آنکه ایجاد تعهدی را بدنبال داشته باشد .

ایشان همچنین در فرایند بهبود سیستم مدیریت کیفیت به بحث مستند سازی که یکی از پارامترهای مهم این امر میباشد اشاره و  افزودند: این امر (مستند سازی ) بسیار مهم است و ضروری است اطلاعات بصورت جامع و آسان در دسترس باشد خصوصا برای ذینفعان ، مدیرعامل شرکت وی به سامانه های بکارگیری شده در حوزه بهره برداری شرکت اشاره  و هدف از استفاده این سامانه ها را ارتباطات دو سویه و نشانه ای بارز از استقرار مدیریت کیفیت در شرکت دانستند و تاکید نمودند برای مناسب بودن آن میبایست این سامانه ها و این برنامه ها که بصورت الکترونیکی عرضه میشوند همواره مورد پایش، رصد و ارزیابی قرار گیرند، درویشی از نکات مهم استفاده از این فرایندها به پرهیز از دوباره کاری و اطاله رسیدگی به درخواست های مشترکین اشاره و افزود: هدف غایی ما نیز دستیابی به این موضوع است و نهایتا افزایش رضایتمندی مشترکین و مشتریان در غالب افزایش سرعت کار و پاسخگوئی به موقع،  ایشان به برگزاری منظم جلسات و پیگیری فرایند کیفی سازی ارائه خدمات در طی سال اشاره و ادامه دادند: نباید فقط تصمیمات را بر روی کاغذ مصوب نمائیم بلکه لازم است کار با جدیت دنبال و نقاط قوت و ضعف آن شناسائی و درصدد رفع مشکلات باشیم و بررسی اقدامات و پایش مرحله به مرحله کار از نکات بسیار مهم و ارزشمند است و این امر محقق نخواهد شد مگر با تلاش بیشتر مشارکت و همفکری همه عوامل دست اندرکار، خصوصا که این کار خدمت رسانی به مشترکین باشد .

مدیر عامل شرکت در پایان سخنان خود  گفت : سازمان آب منطقه ای کرمانشاه یک سازمان پویا و پاسخگو است و دارای پتانسیل های  خوبی در بحث نیروی ارزشمند انسانی و فنی است، وی نقص و اشکال در سیستم را نفی نکرد ولی با اشاره به اینکه باید با تلاش و همکاری نسبت به رفع نواقص اقدام نمائیم ادامه داد. باید سعی نمائیم بدون فوت وقت نسبت به حل مشکلات خصوصا ذینفعان و مشترکین اقدام شود و از اطاله  فرایند کارها پرهیز و زمان پاسخگوئی را به حداقل برسانیم. ضمن اینکه از هرگونه بوروکراسی زائد و بی مورد جلوگیری نموده و در تلاش باشیم تا با خدمت رسانی رضایت مشترکین حاصل شود چرا که مطمئن باشید رضایت خداوند در رضایت خلق الله است.   

کد خبر: 2442
  تاریخ خبر : 1399/11/27
 709
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 41
  • بیشترین بازدید همزمان : 462
  • بازدید امروز : 1,268
  • بازدید دیروز : 9,257
  • کل بازدید : 2,477,130
  • آخرین به روزرسانی : 1400/02/19 10:49:12

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149