مدیر عامل شرکت، در حاشیه این دیدار با بیان این موضوع که کارکنان دولت در واقع خدمتگزاران مردم در بخش های مختلف میباشند افزود: «تکریم» از اربابین رجوع یعنی به آنان بیاحترامی نشود و خواسته آنها مورد توجه قرار بگیرد و خیلی از مردم انتظار دارند حداقل پاسخ از مسئولی که به آنها مراجعه میکنند بشنوند، بنابراین صرف شعار اینکه خدمتگزار مردم هستیم و در عمل اعتنایی به مردم نشود تناقضی است که باید برطرف شده و باید این فرهنگ خدمتگزاری در دستگاههای دولتی نهادینه شود .
ایشان در بین همکاران خود افزودند: ضروری است در ایجاد خدمت رسانی الکترونیک به ذینفعان با بهرهگیری از دولت الکترونیک مخارج دولت و مردم را کم نموده و ضمن جلوگیری از فساد، تسهیل در روند ارائه خدمات را افزایش دهیم. شهلایی، شان و افتخار یک کارمند دولت را انجام تکالیف محوله در زمان مقرر، قانونگرائی و عمل به قانون و مهمتر خادمی مردم توصیف و آن را موهبتی دانستند که نصیب هر کسی نخواهد شد .