شیخی فر مدیر تحول اداری و فناوری اطلاعات شرکت آب منطقه ای، در جلسه آموزشی مدیریت سیستم کیفیت :

سیستم مدیریت کیفیت، راهکاری مناسب برای بهبود و پیشرفت در یک سازمان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، جلسه آموزشی مدیریت سیستم کیفیت و ارائه خدمات مطلوب تر به ذینفعان با حضور شیخی فر مدیر دفتر تحول اداری و فناوری اطلاعات و اعضاء کمیته اجرائی در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید .

در ابتداء این جلسه، شیخی فر مدیر تحول اداری،  با اشاره به اینکه پیاده سازی و اجرای سیستم مدیریت کیفیت دستیابی به اهداف و نیازهای ذینفعان و سازمان را تسهیل می‌کند. گفت : این سیستم مشخص می کند که یک سازمان چگونه میتواند به ایجاد تحول در ارائه خدمات مطلوبتر که به مشتریان خود ارائه می دهد دست یابد. شیخی فر، سیستم مدیریت کیفیت را یک تکنیک مدیریتی در ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به اربابین رجوع و حتی کارکنان آن دستگاه برشمرد. و ادامه داد: چنانچه سیستم مدیریت کیفیت در یک سازمان پیاده سازی و نهادینه شود این سیستم میتواند فعالیت‌های مدیریتی و مجموعه تحت امر را هدفمند کرده و استفاده بهینه از منابع را بر اساس تامین خواست مشتری میسر نماید .

کد خبر: 2561
  تاریخ خبر : 1400/09/24
 3054
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 41
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 1,393
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 16,416,441
  • آخرین به روزرسانی : 1403/10/13 13:53:20
  • شناسه IP شما : 18.226.34.148

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149