شیخی فر مدیر تحول اداری و فناوری اطلاعات شرکت آب منطقه ای، در جلسه آموزشی مدیریت سیستم کیفیت :
در ابتداء این جلسه، شیخی فر مدیر تحول اداری، با اشاره به اینکه پیاده سازی و اجرای سیستم مدیریت کیفیت دستیابی به اهداف و نیازهای ذینفعان و سازمان را تسهیل میکند. گفت : این سیستم مشخص می کند که یک سازمان چگونه میتواند به ایجاد تحول در ارائه خدمات مطلوبتر که به مشتریان خود ارائه می دهد دست یابد. شیخی فر، سیستم مدیریت کیفیت را یک تکنیک مدیریتی در ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به اربابین رجوع و حتی کارکنان آن دستگاه برشمرد. و ادامه داد: چنانچه سیستم مدیریت کیفیت در یک سازمان پیاده سازی و نهادینه شود این سیستم میتواند فعالیتهای مدیریتی و مجموعه تحت امر را هدفمند کرده و استفاده بهینه از منابع را بر اساس تامین خواست مشتری میسر نماید .