|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

شهلایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشست با حوزه مطالعات :

وظیفه اساسی مجموعه مطالعات پایه منابع آب در شرکت ، تحلیل داده ها و ارائه خدمات مشورتی، هدایتی، و پشتیبانی های تخصصی میباشد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، نشست بررسی عملکرد و مسائل واحد مطالعات پایه منابع آب شرکت ، با حضور شهلایی مدیر عامل، اعضاء هیئت مدیره ، معاونین مالی و پشتیبانی ، بهره برداری و امور مشترکین ، مدیر مطالعات و جمعی از کارشناسان و کارکنان این بخش در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید .

در ابتداء ، عنایتی مدیر واحد مطالعات شرکت با اشاره به ساختار کلی و وظائف محوله مطالعات پایه منابع آب به هماهنگی و ارتباط با شرکت مدیریت منابع آب ایران و انجام برنامه ریزی لازم در خصوص بهره برداری صحیح از منابع آب ، مطالعات لازم در خصوص کمیت و کیفیت آب در محدوده های مطالعاتی ، اجرای دستورالعمل های صادره در زمینه تعادل در سفره های آب زیرزمینی و آب های سطحی ، آماربرداری کمی و کیفی پرداخت. عنایتی مباحث مجموعه متبوع را در قالب 4 موضوع مهم شامل ساختارتشکیلاتی، اعتبارات مورد لزوم، ابزار و تجهیزات و نیروی انسانی مورد لزوم تشریح و به بیان مسائل ، نیازمندیها و مشکلات خود و همکارانش در قالب این موضوعات پرداخت .

در ادامه شهلایی مدیر عامل شرکت ، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا ( س ) و دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از همه همکاران خود در واحد مطالعات قدردانی و افزود : بخش مطالعات در حوضه آب یک اصل و یک پایه مهم برای انجام کار هاست و باید بدان توجه ویژه داشت، ایشان واحد مطالعات پایه منابع آب شرکت را مجموعه ای مهم و ارزشمند توصیف و با بیان این موضوع که اتخاذ تصمیمات کلان کشور در حوضه های آبریز بر اساس تحلیل داده های مطالعاتی است افزود : از همین منظر جایگاه مهم مجموعه مطالعات مشخص و مبرهن میگردد . شهلایی ، رسالت واحد مطالعات را محور مدار توصیف و گفت : حوزه فعالیت مطالعات پایه منابع آب بسیار است و میطلبد ضمن استفاده از این ظرفیت ، مجموعه شرکت نیز مساعدت های لازم را به این حوزه جهت تحقق اهداف و برنامه های مورد نظر انجام دهد. ایشان با اشاره به وضعیت نامناسب بارش های سال آبی گذشته و نیز شرایط نامناسب تر بارش ها در سال آبی جدید ، گفت : متاسفانه امسال نیز وضعیت منابع آبی استان بحرانی است و ضروری است کارشناسان مطالعات شرکت نسبت به اطلاع رسانی به ذینفعان وارد عمل شده و ضمن بازگوئی شرایط نامساعد آبی در استان نسبت به اعلام هشدارهای لازم با هماهنگی دفتر روابط عمومی اقدام نمایند. وی پاسخگوئی، آگاهی رسانی به موقع و بهنگام را یک اصل در اجرای وظائف محوله دانست و ادامه داد ما باید شرایط نامساعد آبی را برای مردم تشریح نمائیم البته باید ضمن به صدار درآوردن این هشدار راهکارهای برون رفت را نیز با تحلیل داده ها و اخذ تصمیمات منطقی و درست  اعلام و نقشه راه و عبور از بحران را ترسیم نمائیم .

 ایشان با تاکید بر تشکیل کمیته های تصمیم گیری و برگزاری نشست های تخصصی و همچنین تشکیل اتاق فکر از هم اکنون برای خروج از چالش کم آبی در استان افزود: واحد مطالعات باید سکان دار و محوریت این نشست های را برعهده گرفته و با ارائه آمار و اطلاعات و تحلیل داده ها ، مدیران را در تصمیم گیریها اصولی و ارزشمند و به موقع کمک نماید .

شهلایی به مسائل و مشکلات حوزه مطالعات نیز اشاره داشت و افزود: همه بخش ها اداری دارای مشکلات خاص خود میباشند لیکن این مشکلات نباید باعث ایجاد یاس و ناامیدی همکاران شود و باید به این موضوع توجه نمائیم  که جوانان عزیز این سرزمین با نثار جان خود و با حداقل امکانات در مقابل دشمن تا دندان مسلح در طول 8 سال دفاع مقدس، ایستادگی نمودند و ما به این عزیزان خصوصا شهدائ گرانقدرمان مدیون هستیم و باید تعهد و دین خود را به این بزرگواران با خدمتگزاری هر چه بهتر در مسیر توسعه و آبادانی کشور اداء نمائیم .

 ایشان نقدها را ارزشمند توصیف و افزود: باید هر یک از ما در هر جایگاهی که قرار داریم ظرف وجودی خود را به اندازه مسئولیت تحت اختیار ایجاد نموده و از نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران خود بهره و استفاده نمائیم .

 مدیر عامل شرکت ، نقدهای سازنده را در مسیر رشد و تعالی شرکت مهم، ارزشمند و با اهمیت برشمرد و از همه همکاران خود خواست در مسیر خدمتگزاری و تعالی شرکت که هدفی جزء توسعه استان ندارد مشارکت نمایند . شهلایی با تاکید بر این موضوع که آب محور توسعه است و فرصت خدمتگزاری محدود است گفت: وقتی هدف رضای خداوند و خدمت به بندگان خداوند باشد مسیر آسان و مشکلات با همدلی  مشارکت و وفاق و دوستی مرتفع خواهد شد .

 ایشان خدمت به هم استانی خود را نه یک وظیفه بلکه یک توفیق برای خود و همکاران شرکت برشمرد و آن را قابل تحسین دانست و گفت باید در کارها خداوند را ناظر بر اعمال خود قرار داهیم.

مدیر عامل شرکت دغدغه های مدیران و کارکنان خود را برای ارائه هر چه کیفی تر خدمات به ذینفعان ستودنی دانست و در پایان همدلی، کار و تلاش مضاعف را برازنده یک خدمتگزار واقعی در نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد.   

کد خبر: 2565
  تاریخ خبر : 1400/10/09
  آخرین به‌روزرسانی : 1400/10/09
 مدیر سایت
 1869
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 54
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 5,441
  • بازدید دیروز : 12,802
  • کل بازدید : 14,128,917
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 13:12:28
  • شناسه IP شما : 13.58.247.31

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149