شهلایی مدیر عامل شرکت ، در حاشیه این بازدید گفت : اساس تشکیل نظام اداری، خدمتگزاری به مردم است و همه ما در هر جایگاه اداری کارکنان دولت و خادمان مردم محسوب میشویم .
ایشان، ارائه خدمات به بهترین شیوه ممکن به شهروندان و تکریم ارباب رجوع را از مهمترین وظائف خود و شرکت متبوع دانست .
مدیر عامل شرکت در پایان ، با اشاره به اینکه تسریع در ارائه خدمات و ارتقاء کمی و کیفی خدمت به مردم از مهمترین مزیتهای دائر نمودن میز خدمت است افزود : روند استفاده از خدمات الکترونیکی باید از اولویت ها باشد، چرا که با استفاده از سامانه های خدمات الکترونیکی ، ارباب رجوع بدون مراجعه حضوری می تواند درخواست های خود را از راه دور و از طریق اینترنت برطرف سازد. و تحقق این امر مزیت بزرگی است که کاهش هزینه ها برای سازمان و کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع را بدنبال دارد .