|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نهمین جلسه تحول اداری با محوریت ارزیابی عملکرد سال 1400 در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، نهمین جلسه تحول اداری شرکت، با بررسی آخرین وضعیت ارزیابی عملکرد سال 1400 و میز خدمت الکترونیکی، با حضور شهلایی مدیر عامل، معاونین مالی و پشتیبانی، برنامه ریزی ، حفاظت و بهره برداری، مدیران و دیگر اعضاء کمیسیون تحول اداری در محل دفتر مدیر عامل برگزار گردید.

در ابتداء این جلسه، شیخی فر مدیر توسعه مدیریت و فن آوری اطلاعات شرکت، با اشاره به  ابلاغ شاخص های مورد نظر در حوزه عملکردی به متولیان امر در بخش اداری گفت: یکی از تکالیف مهم که باید بصورت کامل اجرائی شود موضوع الکترونیکی نمودن خدمات به ذینفعان و اربابین رجوع است.

شیخی فر نکته مهم در شاخص های عملکردی و مورد توجه در جشنواره شهید رجائی را همین موضوع دانست و ادامه داد: هوشمند سازی خدمات به مشترکین از اهداف مهم سال 1400 و 1401 میباشد که باید با تمام توان به این سمت حرکت نمائیم. وی در پایان با توضیح اینکه نزدیک به 77 خدمت در حوزه آب به شکل میز خدمات الکترونیک در سامانه مربوطه توسط مراجع بالادستی وشرکت مادرتخصصی منابع آب ایران شناسائی و ابلاغ گردیده است افزود: با توجه به پیگیریهای انجام شده بخش عمده ی از این خدمات رسانی الکترونیکی در شرکت تحقق یافته است .

در ادامه شهلایی مدیر عامل شرکت، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در ایجاد میز خدمت الکترونیک در معاونت های مربوطه گفت: باید با تمام توان و ظرفیت ها نسبت به ارائه هر چه مطلوبتر خدمات به مشترکین اقدام نمائیم .

 شهلایی سامامه ساماب (سامامه یکپارچه حفاظت و بهره برداری از منابع آب و امور مشترکین) را برنامه ای ارزشمند توصیف و افزود قطعا با بکارگیری این برنامه بصورت صدرصد از بکارگیری پرونده ها و مدارک بصورت فیزیکی خودداری خواهد شد و همه اقدامات از ابتداء تا انتها (صفر تا صد) مربوط به یک مشترک و ارباب رجوع در بستر الکترونیکی بوقوع خواهد پیوست و همین امر باعث تسهیل و تسریع در روند خدمات رسانی به ذینفعان و کاهش تردد آنان خواهد بود .

ایشان با بیان این امر که بکارگیری این سامانه و به عبارتی هوشمند سازی ارائه خدمات بدین شکل علاوه بر تسهیل در روند ارائه خدمات به متقاضیان، پدیده مذموم فساد اداری و انواع مصادیق آن را متوقف و گلوگاههای مفسده انگیز را خواهد بست افزود: باید با استفاده از نیروهای متخصص و آموزش نیروها از همه قابلیت های برنامه های الکترونیک استفاده نمود.

شهلایی، با اشاره به این امر که استفاده از چنین سامانه هایی میتواند سیستم اداری را متحول و به سمت ارتقاء و سلامت اداری سوق دهد در پایان افزود: اجرائی شدن نظام تحول اداری در یک سازمان نیازمند برنامه ریزی دقیق، داشتن رویکرد به آینده، آموزش نیروی انسانی، انعطاف پذیری در کار، و ایجاد انگیزش در بین کارکنان دارد .

 

 

کد خبر: 2603
  تاریخ خبر : 1400/12/08
  آخرین به‌روزرسانی : 1400/12/08
 مدیر سایت
 2214
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 43
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 4,955
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 16,072,051
  • آخرین به روزرسانی : 1403/09/03 15:25:49
  • شناسه IP شما : 3.147.104.18

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149