به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، با عنایت به اهمیت پاسخگویی به شکایات و ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع و صـیانت ازحقوق شـهروندی و با توجه به اسـتقرار سامانه ارتباط مردمی سامد، مهندس شهلایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از ساعت 10 الی 12 روز سه شنبه 1401/1/16 با حضور در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شنونده صدای مردم شریف استان و آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردمی در حوزه خدمات و فعالیت این شرکت خواهد بود.
درهمین راستا مردم شریف استان کرمانشاه می توانند سوالات، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه تلفنی 111 و در زمان مذکور با شخص مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مطرح نمایند.