در ابتداءاین جلسه شیخی فر ، مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت گفت: بهبود مستمر یک فرآیند و روشی موثر برای افزایش بهره وری سازمان است که هدف آن یک رشد ثابت، سازگار و بهبود کیفیت در تمامی سرویس ها و فرآیندهای خدمت رسان می باشد. فرآیند بهبود مستمر بر اساس نتایج و اطلاعات جمع بندی شده در فرآیندهای مذکور با انجام اقدامات اصلاحی، شناسایی نقاط ضعف و یا تغییر در روند اجرایی فرآیند ها افزایش رضایت مشتریان، بهبود عملکرد پشتیبان ها، بهبود و افزایش کیفیت ارائه خدمات را با اجرایی شدن فرآیندها تضمین می نماید.
وی با بیان این موضوع که بهبود مستمر امور اداری یکی از اصلی ترین مأموریت های هر سازمان است. اهمیت و نقش اصلاح و بهبود روشها در نظام اداری انکار ناپذیر است. و نهادینه ساختن بهبود مستمر و فرهنگ کیفیت در سازمان، مسئله بسیار مهم و نگرانی همه سازمانهایی است که به اهمیت و تعیین کننده بودن کیفیت در تحقق اهداف سازمان در عصر حاضر و به ویژه برای موفقیت در آینده پی برده اند.
شیخی فر در پایان افزود: امید است با پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در تسریع امور وانجام خدمات به ذینفعان قدم های موثر برداشته شود.