حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در مرکز سامانه پاسخگویی سامد
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، با عنایت به اهمیت پاسخگویی به شکایات و ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع و صـیانت ازحقوق شـهروندی و با توجه به اسـتقرار سامانه ارتباط مردمی سامد، مهندس شهلایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از ساعت 10 الی 12 روز دوشنبه 20 تیرماه 1401 با حضور در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شنونده صدای مردم شریف استان کرمانشاه بود و به سوالات و مشکلات مردمی در حوزه خدمات و فعالیت این شرکت، پاسخ داد.
در همین راستا مردم استان سوالات، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه تلفنی 111 با شخص مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مطرح کرده و پاسخ های خود را دریافت نمودند.
کد خبر: 2695
تاریخ خبر : 1401/04/21
مدیر سایت
1843