جلسه سیستم مدیریت کیفیت فعالیت ها و خدمات به ذینفعان در شرکت آب منطقه ای

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، در راستای پایش وارزیابی فرآیندهای کاری دو حوزه مالی، پروژه های عمرانی وسایر فعالیتهای شرکت در جلسه آموزش ممیزی سیستم مدیریت کیفیت استاندارد ایزو 2015 ، با حضور کلیه اعضاء درمحل سالن جلسات شرکت برگزار گردید .

در ابتداء این جلسه شیخی فر، مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت و ریاست کمیته راهبری مدیریت کیفیت گفت : الزامات پیاده سازی در خصوص استاندارد نمودن خدمات و اصلاح فرایند ها ضروری است و مقرر است با استقرار وتدوین روشهای اجرایی، دستورالعمل ها و پایش فرایندها شاهد رشد و توسعه شرکت و همچنین بهبود خدمات به ذینفعان باشیم .

همچنین وی با بیان این موضوع که شناسایی ،‌ درک و مدیریت فرایند های مرتبط به هم بعنوان یک سیستم ، کارآیی و اثربخشی سازمان را در دستیابی به اهداف خود بهبود می بخشد افزود: امید است با استفاده از ظرفیتهای ایجاد شده در جهت توسعه شرکت،به بالا رفتن بهره وری وتسریع درامور پاسخگویی به مراجعین تحقق یابد.

کد خبر: 2711
  تاریخ خبر : 1401/05/25
 2372
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 29
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 965
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 16,318,432
  • آخرین به روزرسانی : 1403/10/01 13:50:07
  • شناسه IP شما : 3.142.199.54

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149