در ابتداء این جلسه شیخی فر، مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت و ریاست کمیته راهبری مدیریت کیفیت گفت : الزامات پیاده سازی در خصوص استاندارد نمودن خدمات و اصلاح فرایند ها ضروری است و مقرر است با استقرار وتدوین روشهای اجرایی، دستورالعمل ها و پایش فرایندها شاهد رشد و توسعه شرکت و همچنین بهبود خدمات به ذینفعان باشیم .
همچنین وی با بیان این موضوع که شناسایی ، درک و مدیریت فرایند های مرتبط به هم بعنوان یک سیستم ، کارآیی و اثربخشی سازمان را در دستیابی به اهداف خود بهبود می بخشد افزود: امید است با استفاده از ظرفیتهای ایجاد شده در جهت توسعه شرکت،به بالا رفتن بهره وری وتسریع درامور پاسخگویی به مراجعین تحقق یابد.