|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

جلسه آسیب شناسی تاخیر درانجام امور خدمت رسانی به مراجعین در شرکت آب منطقه ای کرمانشا ه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در روز دوشنبه 26/4/1402 جلسه به ریاست سرپرست شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ،معاونین و مدیران وکارشناسان در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

محوریت این جلسه در راستای پاسخگویی به مکاتبات وتسریع درامور خدمت رسانی به مراجعین جلسه آسیب شناسی  تاخیر در انجام امور و راهکارهای پیشنهادی توسط همکاران در این موضوع بود.

فرهادی سرپرست شرکت با بیان اینکه ارزش هــای اخلاقــی در رضایت منــدی مراجعه کنندگان اســت افزود رفتار مناسب در برخورد با دیگران، دانش شغلی، روحیه خلاق، صبور و منصف بودن، ســرعت عمل و دقت لازم در انجام امور محوله، اطلاع رسانی لازم در زمینه فعالیت های ســازمان به ارباب رجوع، مسئولیت پذیری و داشتن روحیه انتقادپذیری؛ از جمله ارزش های اخلاقی مؤثر در این امر است.

کد خبر: 2942
  تاریخ خبر : 1402/04/26
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/04/26
 مدیر سایت
 150
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 95
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 9,933
  • بازدید دیروز : 8,229
  • کل بازدید : 14,235,194
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/10 11:59:30
  • شناسه IP شما : 18.118.12.101

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149