Ù…ØÙˆØ±ÛŒØª این جلسه در راستای پاسخگویی به مکاتبات وتسریع درامور خدمت رسانی به مراجعین جلسه آسیب شناسی تاخیر در انجام امور Ùˆ راهکارهای پیشنهادی توسط همکاران در این موضوع بود.
ÙØ±Ù‡Ø§Ø¯ÛŒ سرپرست شرکت با بیان اینکه ارزش هــای اخلاقــی در رضایت منــدی مراجعه کنندگان اســت Ø§ÙØ²ÙˆØ¯ Ø±ÙØªØ§Ø± مناسب در برخورد با دیگران، دانش شغلی، روØÛŒÙ‡ خلاق، صبور Ùˆ منص٠بودن، ســرعت عمل Ùˆ دقت لازم در انجام امور Ù…ØÙˆÙ„ه، اطلاع رسانی لازم در زمینه ÙØ¹Ø§Ù„یت های ســازمان به ارباب رجوع، مسئولیت پذیری Ùˆ داشتن روØÛŒÙ‡ انتقادپذیری؛ از جمله ارزش های اخلاقی مؤثر در این امر است.