به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، در این جلسه که با هدف پاسخگویی و رفع مشکلات ارباب رجوع برگزار شد، مهندس فرهادی سرپرست شرکت ضمن دیدار مستقیم با مردم و آگاهی از نیاز های آن ها، در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را در چارچوب قانون به معاونین و مدیران واحدهای مربوطه صادر کرد.
شایان ذکر است، دیدارهای مستقیم و حضوری با هدف آگاهی بیشتر به نیازها و مطالبات ارباب رجوع و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن ها، به صورت هفتگی (دوشنبه ها) و به شکل مستمر برگزار می شود.که بیشتر این مراجعات در خصوص درخواست تخصیص آب ، چگونگی نصب کنتورهای هوشمند ، تعدیل پروانه ها و جابجایی چاه و غیره توسط کشاورزان، بهره برداران و سایر اقشار مردم مطرح می شود که بررسی های لازم برای رسیدگی انجام می شود.