نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی ، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی در دنیای امروز است.
امروزه پیشبرد اهداف و برنامه های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی ،آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان پذیر است و روابط عمومی به عنوان اصلیترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه ، مسوولیتی خطیر در فرآیند تصمیمگیری مدیران وشناخت افکار عمومی به عهده دارد.
دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله می باشد. امروزه قدرت در دست جوامعی قرار دارد که از نیرومندترین شبکههای ارتباطی و به تبع آن بیشترین اطلاعات برخوردار باشند و این یک حقیقت انکارناپذیر در تمدن کنونی جهان است.
اینجانب 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و آغاز این هفته را به همکاران سخت کوش در حوزه روابط عمومی و ارتباطات شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی و همسویی در جهت تحقق اهداف و ماموریت های بلند و راهبردی صنعت آب فعالیت میکنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی، توفیق و پیروزی روز افزون این عزیزان را مسئلت می نمایم.