به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با توجّه به نیازِ برقراریِ ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان و شرکت، دوشنبه هر هفته جلسات دیدار مردمی انجام گرفته و در این نشست صمیمی، شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل می پردازند.
مهندس مرتضی حسن آبادی سرپرست شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند، وی شنیدن بی واسطه درخواستها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.