برگزاری اولین جلسه بهبود مستمر سیستم با حضور نمایندگان مدیریت کیفیت در سال جدید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، اولین جلسه بهبود مستمر بر استاندارد سازی خدمات در راستای اصلاح وپایش فرایندهای سازمانی با حضور نمایندگان مدیریت کیفیت با حضور کلیه اعضاء و به ریاست دکتر شهرام شیخی فر معاون برنامه ریزی درمحل سالن جلسات شرکت برگزار گردید

در ابتداءاین جلسه شیخی فر ، معاون برنامه ریزی گفت: بهبود مستمر یک فرآیند و روشی موثر برای افزایش بهره وری سازمان است که  هدف آن یک رشد ثابت، سازگار و بهبود کیفیت در تمامی سرویس ها و فرآیندهای خدمت رسان می باشد. فرآیند بهبود مستمر بر اساس نتایج و اطلاعات جمع بندی شده در فرآیندهای مذکور با انجام اقدامات اصلاحی، شناسایی نقاط ضعف و یا تغییر در روند اجرایی فرآیند ها افزایش رضایت مشتریان، بهبود عملکرد پشتیبان ها، بهبود و افزایش کیفیت ارائه خدمات را با اجرایی شدن فرآیندها تضمین می نماید.

وی با بیان این موضوع که بهبود مستمر امور اداری یکی از اصلی ترین مأموریت های هر سازمان است. اهمیت و نقش اصلاح و بهبود روشها در نظام اداری انکار ناپذیر است. و نهادینه ساختن بهبود مستمر و فرهنگ کیفیت در سازمان، مسئله بسیار مهم و نگرانی همه سازمانهایی است که به اهمیت و تعیین کننده بودن کیفیت در تحقق اهداف سازمان در عصر حاضر و به ویژه برای موفقیت در آینده پی برده اند.

شیخی فر در پایان افزود: امید است با پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در تسریع امور وانجام خدمات به ذینفعان قدم های موثر برداشته شود.

بر اهمیت بروزرسانی اطلاعات در چارچوب اهداف و وظایف کارگروه اجرایی مدیریت کیفیت در جهت حفظ و بهبود کیفیت سخن گفت تاکید کرد.

کد خبر: 3616
  تاریخ خبر : 1404/01/20
 60
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 39
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 2,473
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 17,314,107
  • آخرین به روزرسانی : 1404/01/23 10:38:45
  • شناسه IP شما : 52.14.21.101

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149