در این جلسه، عملکرد بخشهای مختلف شرکت در حوزههای مختلف مدیریتی، فنی و اجرایی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. همچنین، شاخصهای کلیدی ارزیابی عملکرد و میزان تحقق برنامههای ابلاغی در چارچوب اهداف کلان توسعهای و راهبردی شرکت، تحلیل و ارزیابی شد.
دکتر شیخیفر در این نشست با تأکید بر اهمیت ارتقای بهرهوری و بهبود کیفیت ارزیابی عملکرد ، خواستار تلاش بیشتر در راستای تحقق اهداف تعیینشده و ارتقای سطح خدماترسانی به مردم و ذینفعان شد.
در پایان جلسه، مقرر شد بر اساس نتایج ارزیابی نسبت به بهبود نقاط قوت و رفع چالشهای موجود اقدام لازم صورت گیرد وپایش آن به صورت دوره سه ماهه در دستور کار قرار گیرد.