
به گزارش روابطعمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، این کارگاه با هدف ارتقای دانش مدیریتی و توانمندسازی کارکنان در مواجهه با چالشهای اجتماعی و سازمانی برگزار شد.
در این دوره آموزشی، دکتر علیرضا مرادی به عنوان مدرس، ضمن ارائه چارچوبهای نظری و تجربی، به تبیین روشهای پیشگیری از تنشهای اجتماعی، شناسایی علل بروز بحرانها و ارائه راهکارهای مدیریتی پرداخت.
وی با تأکید بر اهمیت مدیریت هوشمندانه ارتباطات و حل تعارضات سازمانی گفت:
«توانمندی مدیران و کارشناسان در پیشگیری از تنشها و حل مؤثر تعارضات، زمینهساز افزایش بهرهوری و ارتقای رضایت کارکنان و جامعه است. برگزاری اینگونه دورهها، نقش مهمی در نهادینهسازی مهارتهای اجتماعی و مدیریتی دارد.»
شرکتکنندگان در این کارگاه، با بیان تجربیات میدانی، پرسشهای تخصصی خود را مطرح کردند و مباحث آموزشی با رویکرد تعاملی و کاربردی دنبال شد تا نکات ارائه شده در شرایط عملیاتی سازمان قابل استفاده باشد.
در پایان، حاضران بر استمرار برگزاری دورههای آموزشی تخصصی و توسعه مهارتهای مدیریتی در حوزه مدیریت تنش و ارتباطات سازمانی تأکید کردند.