
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، نشست هماهنگی مدیران عضو ستاد مدیریت بحران با حضور بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقهای استان کرمانشاه و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی بهصورت وبیناری برگزار شد.
در این نشست که با هدف هماهنگی بیشتر میان دستگاههای اجرایی و بررسی روند مدیریت منابع آب در استان برگزار شد، موضوعات مرتبط با آمادگی دستگاهها، استمرار خدماترسانی و تقویت همکاریهای بینبخشی مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه در این جلسه با اشاره به اهمیت هماهنگی میان دستگاههای مسئول اظهار کرد: تعامل و تبادل نظر میان مجموعههای اجرایی استان نقش مهمی در مدیریت بهینه منابع و استمرار خدمات به مردم دارد.
در ادامه این نشست، مدیران حاضر نیز گزارشی از اقدامات و برنامههای دستگاههای خود ارائه کرده و بر ضرورت همکاری و هماهنگی مستمر میان مجموعههای اجرایی برای پیشبرد بهتر امور تأکید کردند.
این نشست در فضایی تعاملی و با هدف بررسی وضعیت موجود و برنامهریزی برای ارتقای هماهنگیهای اجرایی برگزار شد.