نشست هماهنگی مدیریت منابع آب کرمانشاه به‌صورت وبیناری برگزار شد

در راستای تقویت هماهنگی‌های بین‌دستگاهی و بررسی روند مدیریت منابع آب، نشست مشترک مدیران عضو ستاد مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه به‌صورت وبیناری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، نشست هماهنگی مدیران عضو ستاد مدیریت بحران با حضور بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌صورت وبیناری برگزار شد.

در این نشست که با هدف هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی و بررسی روند مدیریت منابع آب در استان برگزار شد، موضوعات مرتبط با آمادگی دستگاه‌ها، استمرار خدمات‌رسانی و تقویت همکاری‌های بین‌بخشی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در این جلسه با اشاره به اهمیت هماهنگی میان دستگاه‌های مسئول اظهار کرد: تعامل و تبادل نظر میان مجموعه‌های اجرایی استان نقش مهمی در مدیریت بهینه منابع و استمرار خدمات به مردم دارد.

در ادامه این نشست، مدیران حاضر نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌های خود ارائه کرده و بر ضرورت همکاری و هماهنگی مستمر میان مجموعه‌های اجرایی برای پیشبرد بهتر امور تأکید کردند.

این نشست در فضایی تعاملی و با هدف بررسی وضعیت موجود و برنامه‌ریزی برای ارتقای هماهنگی‌های اجرایی برگزار شد.

کد خبر: 4031
  تاریخ خبر : 1405/01/02
 59
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 30
  • بیشترین بازدید همزمان : 941
  • بازدید امروز : 3,256
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,677,228
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/01 12:13:22
  • شناسه IP شما : 216.73.217.114

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149