تجلیل وزارت نیرو از رئیس گروه فناوری اطلاعات شرکت آب منطقهای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، در متن این لوح تقدیر، ضمن اشاره به شرایط پیچیده جنگهای نوین و تهدیدهای فزاینده در حوزه فضای مجازی، بر نقشآفرینی متخصصان فناوری اطلاعات در حفاظت از مرزهای دیجیتال کشور تأکید شده است. در این تقدیرنامه، تلاشهای هوشمندانه و پیگیرانه بهروز منشی افتخاری در صیانت از اطلاعات حیاتی، حفظ امنیت زیرساختهای حیاتی و پایداری خدمات به مردم، شایسته قدردانی و تجلیل عنوان شده است.
در بخش دیگری از لوح تقدیر، با بیان اینکه «حفظ امنیت و پایداری شبکهها و زیرساختها، نتیجه مجاهدت خاموش و مسئولیتپذیری خدمتگزارانی است که در دشوارترین شرایط، از حریم دیجیتال کشور دفاع میکنند»، از رویکرد متعهدانه و اخلاقمدارانه رئیس گروه فناوری اطلاعات شرکت آب منطقهای کرمانشاه تقدیر شده است.
آزرم دهستانی، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت نیرو، در این پیام با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در توسعه خدمات نوین، هوشمندسازی شبکهها و ارتقای رضایت مردم، عملکرد منشی افتخاری را در مسیر رشد فناوری اطلاعات و تقویت اعتماد عمومی ستوده و وی را از سرمایههای انسانی ارزشمند در مجموعه صنعت آب کشور دانسته است.
در پایان این تقدیرنامه، ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای بهروز منشی افتخاری، بر تداوم موفقیتها و استمرار خدمترسانی صادقانه به مردم، بهعنوان مسیری افتخارآمیز در نظام جمهوری اسلامی تأکید شده است.