تأکید مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه بر انضباط و جدیت در اجرای طرح احیا و تعادل‌بخشی در سال ۱۴۰۵

جلسه ارزیابی عملکرد طرح احیا و تعادل‌بخشی در شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران مرتبط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، جلسه بررسی عملکرد طرح احیا و تعادل‌بخشی روز پنج‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۵ با حضور مدیرعامل، معاون بهره‌برداری و امور مشترکین، مدیر حراست، مدیران حفاظت و بهره‌برداری و نمایندگان طرح احیا و تعادل‌بخشی در دفتر مدیرعامل برگزار گردید.

در این جلسه، عملکرد طرح در سال ۱۴۰۴ مورد ارزیابی قرار گرفت و مهم‌ترین اقدامات، روند اجرای برنامه‌ها و چالش‌های پیش‌ِرو به‌صورت تخصصی تحلیل شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در این نشست با تأکید بر ضرورت ایجاد تحول در اجرای طرح احیا و تعادل‌بخشی در سال جدید اظهار داشت: 

«اصل نخست در سال ۱۴۰۵، برقراری انضباط، نظم و جدیت در اجرای برنامه‌هاست. طرح احیا و تعادل‌بخشی از اولویت‌های اصلی شرکت است و همه واحدها باید با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی کامل، مسئولیت‌های محوله را با بالاترین کیفیت دنبال کنند.»

در پایان جلسه مقرر شد برنامه اجرایی طرح احیا و تعادل‌بخشی برای سال ۱۴۰۵ در کوتاه‌ترین زمان ممکن تدوین و جهت اجرا به امورهای شهرستان‌های تابعه ابلاغ گردد.

کد خبر: 4064
  تاریخ خبر : 1405/01/27
 38
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 112
  • بیشترین بازدید همزمان : 941
  • بازدید امروز : 6,744
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,708,587
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/02 16:19:02
  • شناسه IP شما : 216.73.216.195

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149