
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، جلسه بررسی عملکرد طرح احیا و تعادلبخشی روز پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۵ با حضور مدیرعامل، معاون بهرهبرداری و امور مشترکین، مدیر حراست، مدیران حفاظت و بهرهبرداری و نمایندگان طرح احیا و تعادلبخشی در دفتر مدیرعامل برگزار گردید.
در این جلسه، عملکرد طرح در سال ۱۴۰۴ مورد ارزیابی قرار گرفت و مهمترین اقدامات، روند اجرای برنامهها و چالشهای پیشِرو بهصورت تخصصی تحلیل شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه در این نشست با تأکید بر ضرورت ایجاد تحول در اجرای طرح احیا و تعادلبخشی در سال جدید اظهار داشت:
«اصل نخست در سال ۱۴۰۵، برقراری انضباط، نظم و جدیت در اجرای برنامههاست. طرح احیا و تعادلبخشی از اولویتهای اصلی شرکت است و همه واحدها باید با برنامهریزی دقیق و هماهنگی کامل، مسئولیتهای محوله را با بالاترین کیفیت دنبال کنند.»
در پایان جلسه مقرر شد برنامه اجرایی طرح احیا و تعادلبخشی برای سال ۱۴۰۵ در کوتاهترین زمان ممکن تدوین و جهت اجرا به امورهای شهرستانهای تابعه ابلاغ گردد.