
این برنامه با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی، تبیین اهمیت درختکاری و در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) مبنی بر کاشت "نهال امید"، برگزار شد و گامی نمادین در مسیر توسعه فضای سبز، ترویج سنت حسنه درختکاری و تقویت مسئولیتپذیری اجتماعی کارکنان دستگاههای اجرایی به شمار میآید.
در این آیین، جمعی از مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت آب منطقهای کرمانشاه با کاشت نهال یادبود، بر استمرار تلاشها در جهت آبادانی، سرسبزی و حفظ محیطزیست استان تأکید کردند. اجرای این پویش بخشی از برنامههای فرهنگی و تعاملات اجتماعی شرکت در سال جدید است که با رویکرد افزایش مشارکت مردمی و ارتقای فرهنگ محیطزیستی دنبال میشود.