موکب "نحن منتقمون" با تلاش مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه برای چندمین‌بار برپا شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، همزمان با برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌های شبانه "نحن منتقمون" در کرمانشاه، موکب این مراسم برای چندمین‌بار با تلاش مدیران و کارکنان این شرکت برپا شد و طی این اقدام غذای گرم میان اجتماع راهپیمایان توزیع شد.

در این حضور میدانی، مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از مراحل آماده‌سازی موکب تا پشتیبانی و توزیع غذای گرم در کنار راهپیمایان مشارکت داشتند؛ حضوری که بیانگر همراهی و نقش‌آفرینی اجتماعی کارکنان این مجموعه در کنار مأموریت‌های تخصصی آنان است.

بنابر این گزارش، برپایی دوباره موکب "نحن منتقمون" با هدف خدمت‌رسانی به راهپیمایان، تقویت فعالیت‌های اجتماعی کارکنان و حمایت از جریان‌های مردمی انجام شد و با استقبال قابل توجه شرکت‌کنندگان در تجمعات شبانه همراه بود.

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه اعلام کرد کارکنان این مجموعه با حضور داوطلبانه در این برنامه تلاش کردند علاوه‌بر انجام مأموریت‌های تخصصی در حوزه مدیریت منابع آب، در عرصه‌های اجتماعی و مردمی نیز مشارکتی فعال و مؤثر داشته باشند؛ مشارکتی که جلوه‌ای از پیوند مسئولیت حرفه‌ای با همراهی اجتماعی بدنه اجرایی استان محسوب می‌شود.

▫️ روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه

کد خبر: 4068
  تاریخ خبر : 1405/01/31
 28
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 80
  • بیشترین بازدید همزمان : 941
  • بازدید امروز : 6,761
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,708,604
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/02 16:19:02
  • شناسه IP شما : 216.73.216.195

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149