برخورد با چاه‌های فاقد کنتور هوشمند و ممنوعیت کشت پرمصرف در کنگاور

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، نخستین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کنگاور با محوریت «سازگاری با کم‌آبی» روز یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ به ریاست فرماندار کنگاور برگزار شد.

در این نشست، وضعیت نگران‌کننده منابع آب شهرستان و روند کاهش ذخایر زیرزمینی بررسی و تصمیمات مهمی برای مدیریت مصرف اتخاذ شد.

بر این اساس، برخورد قانونی با کشاورزان متخلف دارای چاه‌های مجاز فاقد کنتور هوشمند با جدیت پیگیری خواهد شد. همچنین کشت‌های پرمصرف و کشت دوم تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

در ادامه، شرکت آب و فاضلاب مأموریت یافت انشعابات غیرمجاز آب شرب در مناطق شهری و روستایی را شناسایی و قطع کند.

مسئولان حاضر در جلسه تأکید کردند عبور از شرایط کم‌آبی مستلزم همراهی کشاورزان و مشارکت جدی شهروندان در مدیریت مصرف آب است.

کد خبر: 4076
  تاریخ خبر : 1405/02/06
 70
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 116
  • بیشترین بازدید همزمان : 941
  • بازدید امروز : 6,743
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,708,586
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/02 16:19:02
  • شناسه IP شما : 216.73.216.195

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149