برخورد قاطع با متخلفان آب در کرمانشاه | ۱۲ چاه غیرمجاز در دشت میاندربند مسدود شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، در نخستین عملیات انسداد چاه‌های غیرمجاز در سال ۱۴۰۵، با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروهای انتظامی، ۱۲ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده دشت میاندربند و در روستاهای بله‌کبود و شاهرخ‌آباد شناسایی و پر و مسلوب‌المنفعه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی افراد سودجو در گذشته با استفاده از بیل مکانیکی و حفاری تا عمق حدود ۱۰ متر اقدام به حفر این چاه‌ها کرده بودند که همین موضوع عملیات انسداد را دشوار و زمان‌بر کرده بود. با این حال کارکنان امور منابع آب شهرستان کرمانشاه با تلاش مستمر موفق شدند تمامی این چاه‌ها را مسدود کنند.

همچنین در جریان این عملیات، چند مورد کشت ممنوعه که با استفاده از آب برداشت‌شده از چاه‌های غیرمجاز ایجاد شده بود شناسایی و امحا شد.

شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه اعلام کرد برخورد با چاه‌های غیرمجاز و صیانت از منابع آب زیرزمینی استان با جدیت ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر: 4086
  تاریخ خبر : 1405/02/16
 30
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 63
  • بیشترین بازدید همزمان : 941
  • بازدید امروز : 7,387
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,709,230
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/02 16:19:02
  • شناسه IP شما : 216.73.216.195

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149