همافزایی نظارتی برای عبور سد آناهیتا از آخرین موانع
بازدید مشترک دستگاههای نظارتی استان و مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه از سد آناهیتا با هدف بررسی میدانی روند پیشرفت پروژه و شناسایی موانع حقوقی، مالی و اجرایی برگزار شد؛ سدی که اکنون با ۹۸.۵ درصد پیشرفت فیزیکی به مراحل پایانی تکمیل خود نزدیک شده است.
در این بازدید، با بررسی بخشهای مختلف پروژه و طرحهای مرتبط در محدوده سد، بر تسریع در رفع موانع باقیمانده و تقویت هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و نظارتی تأکید شد؛ اقدامی که به گفته مسئولان میتواند روند پیشرفت این طرح مهم تأمین آب استان کرمانشاه را شتاب داده و زمینه بهرهبرداری نهایی از سد آناهیتا را فراهم کند.
کد خبر: 4087
تاریخ خبر : 1405/02/17
18