گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم برای حل گره‌های سد آناهیتا

بهرام درویشی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، با حضور میدانی در روستاهای پیرامون سد آناهیتا، از نزدیک در جریان مسائل مربوط به تملک اراضی و مشکلات زیرساختی منطقه قرار گرفت و در دیدار با کشاورزان و ساکنان محلی، مطالبات و دغدغه‌های آنان را بررسی کرد.

وی با تأکید بر تداوم پیگیری این مسائل، اعلام کرد رسیدگی به موضوع تملک اراضی و مشکلات دسترسی روستاهای اطراف سد در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه قرار دارد و تلاش می‌شود با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، موانع موجود برطرف شده و روند حل مشکلات ساکنان منطقه تسریع شود.

کد خبر: 4088
  تاریخ خبر : 1405/02/17
 24
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 61
  • بیشترین بازدید همزمان : 941
  • بازدید امروز : 7,378
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,709,221
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/02 16:19:02
  • شناسه IP شما : 216.73.216.195

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149