گفتوگوی بیواسطه با مردم برای حل گرههای سد آناهیتا
بهرام درویشی، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه، با حضور میدانی در روستاهای پیرامون سد آناهیتا، از نزدیک در جریان مسائل مربوط به تملک اراضی و مشکلات زیرساختی منطقه قرار گرفت و در دیدار با کشاورزان و ساکنان محلی، مطالبات و دغدغههای آنان را بررسی کرد.
وی با تأکید بر تداوم پیگیری این مسائل، اعلام کرد رسیدگی به موضوع تملک اراضی و مشکلات دسترسی روستاهای اطراف سد در دستور کار شرکت آب منطقهای کرمانشاه قرار دارد و تلاش میشود با هماهنگی دستگاههای مرتبط، موانع موجود برطرف شده و روند حل مشکلات ساکنان منطقه تسریع شود.
کد خبر: 4088
تاریخ خبر : 1405/02/17
22