بررسی مسائل مرتبط با صیانت از منابع آب در دیدار دادستان سنقروکلیایی با مسئولان امور منابع آب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، دکتر صادقی دادستان شهرستان سنقروکلیایی با حضور در اداره امور منابع آب این شهرستان، در نشستی با مسئولان مربوطه مسائل مرتبط با حفاظت از منابع آب و صیانت از حقوق بیت‌المال را بررسی کرد.

در این نشست موضوعاتی از جمله برخورد با متخلفان حوزه آب، جلوگیری از تصرف انهار، چشمه‌ها و سدها، نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه‌های مجاز، مقابله با اضافه‌برداشت و خسارات وارده به آبخوان‌ها و سفره‌های آب زیرزمینی، ساماندهی و برخورد با چاه‌های غیرمجاز، مقابله با سرقت تأسیسات آبی و همچنین پیگیری وصول مطالبات شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه، مهندس رضایی نیز با قدردانی از حمایت‌ها و دستورات قاطع دادستان شهرستان در صیانت از منابع آب، از همکاری و همراهی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در برخورد با متخلفان و کمک به وصول مطالبات و حقوق دولتی تقدیر کرد.

کد خبر: 4092
  تاریخ خبر : 1405/02/20
 16
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 80
  • بیشترین بازدید همزمان : 941
  • بازدید امروز : 6,759
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,708,602
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/02 16:19:02
  • شناسه IP شما : 216.73.216.195

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149