
در این نشست موضوعاتی از جمله برخورد با متخلفان حوزه آب، جلوگیری از تصرف انهار، چشمهها و سدها، نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاههای مجاز، مقابله با اضافهبرداشت و خسارات وارده به آبخوانها و سفرههای آب زیرزمینی، ساماندهی و برخورد با چاههای غیرمجاز، مقابله با سرقت تأسیسات آبی و همچنین پیگیری وصول مطالبات شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه این جلسه، مهندس رضایی نیز با قدردانی از حمایتها و دستورات قاطع دادستان شهرستان در صیانت از منابع آب، از همکاری و همراهی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در برخورد با متخلفان و کمک به وصول مطالبات و حقوق دولتی تقدیر کرد.