برگزاری جلسه بررسی داشبورد مدیریتی در شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، جلسه بررسی و ارزیابی داشبورد مدیریتی شرکت به ریاست بهرام درویشی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، در اتاق مدیرعامل برگزار شد.

در این نشست، شاخص‌های عملکردی، روند پیشرفت برنامه‌ها، وضعیت پروژه‌ها، اطلاعات مرتبط با آموزش کارکنان، منابع انسانی و آخرین داده‌های مدیریتی و آماری شرکت مورد بررسی قرار گرفت و حاضران درباره راهکارهای ارتقای بهره‌وری، بهبود فرآیندهای اجرایی و تقویت نظام تصمیم‌سازی مدیریتی تبادل نظر کردند.

بهرام درویشی در این جلسه با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از داده‌های دقیق، جامع و به‌روز در فرآیند تصمیم‌گیری، داشبورد مدیریتی را ابزاری مؤثر در پایش عملکرد، ارزیابی وضعیت منابع انسانی، رصد فرآیندهای آموزشی و تسریع در شناسایی چالش‌ها عنوان کرد.

وی همچنین بر ضرورت به‌روزرسانی مستمر اطلاعات، انسجام در ارائه گزارش‌های تخصصی و استفاده هدفمند از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات در مدیریت منابع آب و سرمایه انسانی تأکید کرد.

در پایان این جلسه، مقرر شد اقدامات لازم برای تکمیل، به‌روزرسانی و ارتقای شاخص‌های داشبورد مدیریتی با همکاری واحدهای مرتبط در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: 4094
  تاریخ خبر : 1405/02/22
 21
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 22
  • بیشترین بازدید همزمان : 941
  • بازدید امروز : 7,318
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,709,161
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/02 16:19:02
  • شناسه IP شما : 216.73.216.195

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149