
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ و همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، برنامهای هماهنگ و سراسری با هدف تبیین نقش مؤثر و راهبردی روابط عمومیها در اطلاعرسانی و فرهنگسازی در حوزه آب، با مشارکت تمامی استانهای کشور برگزار شد.
در همین راستا، شرکت آب منطقهای کرمانشاه نیز همزمان با سایر استانها و در ساعتی مشخص، چهار اصله نهال با مفاهیم نمادین در محوطه فضای سبز این شرکت غرس کرد. این نهالها با عناوین «درخت استقامت مردم» بهعنوان نماد همراهی و صبوری مردم در مدیریت مصرف آب و عبور از شرایط دشوار، «درخت آینده» به نام کودکان و دانشآموزان با تأکید بر آموزش و فرهنگسازی، «درخت سربلندی ایران» بهعنوان نماد امید، پیشرفت و عزت ملی و «درخت منابع آب» بهعنوان نماد حفاظت از منابع حیاتی آب و مسئولیت مشترک همگانی نامگذاری شدند.
این برنامه با حضور مدیرعامل، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت آب منطقهای کرمانشاه برگزار شد.
از جمله اهداف اجرای این برنامه میتوان به تقویت همدلی و انسجام میان روابط عمومیهای صنعت آب در سطح کشور، ترویج فرهنگ مصرف بهینه و حفاظت از منابع آب، افزایش مشارکت اجتماعی و ارتقای آگاهی عمومی و نیز ایجاد نمادی ماندگار و قابل مشاهده برای نسلهای آینده اشاره کرد.