تأکید مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه بر نقش پیشکسوتان در تعالی سازمانی

بهرام درویشی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، روز دوشنبه ۴ خردادماه ۱۴۰۵ در جمع بازنشستگان این شرکت که در سالن آمفی‌تئاتر برگزار شد، به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه درویشی در این نشست صمیمی، ضمن قدردانی از سال‌ها تلاش صادقانه پیشکسوتان، آنان را گنجینه‌ای از تجربیات ارزشمند دانست و اظهار داشت: «تجربه‌های شما، میراثی گران‌بها برای بهبود تصمیم‌گیری‌های تخصصی در حوزه مدیریت منابع آبی است.» 

 وی با تأکید بر اینکه بازنشستگان جدا از بدنه سازمان نیستند، افزود: «تداومِ موفقیت در صنعت آب، نیازمندِ تلفیقِ دانشِ نوین با تجربه‌های عملیاتیِ گذشته است و شرکت همواره از ظرفیت فکری و مشورتی شما عزیزان استقبال می‌کند.» 

 در پایان این جلسه، گفت‌وگوی بی‌واسطه و صریحی پیرامون مسائل و دغدغه‌های بازنشستگان میانِ مدیرعامل و پیشکسوتان صورت گرفت. 

 

کد خبر: 4116
  تاریخ خبر : 1405/03/04
 48
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 116
  • بیشترین بازدید همزمان : 941
  • بازدید امروز : 6,743
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,708,586
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/02 16:19:02
  • شناسه IP شما : 216.73.216.195

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149