
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه درویشی در این نشست صمیمی، ضمن قدردانی از سالها تلاش صادقانه پیشکسوتان، آنان را گنجینهای از تجربیات ارزشمند دانست و اظهار داشت: «تجربههای شما، میراثی گرانبها برای بهبود تصمیمگیریهای تخصصی در حوزه مدیریت منابع آبی است.»
وی با تأکید بر اینکه بازنشستگان جدا از بدنه سازمان نیستند، افزود: «تداومِ موفقیت در صنعت آب، نیازمندِ تلفیقِ دانشِ نوین با تجربههای عملیاتیِ گذشته است و شرکت همواره از ظرفیت فکری و مشورتی شما عزیزان استقبال میکند.»
در پایان این جلسه، گفتوگوی بیواسطه و صریحی پیرامون مسائل و دغدغههای بازنشستگان میانِ مدیرعامل و پیشکسوتان صورت گرفت.