
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه این نشست تخصصی به ریاست مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه و با حضور مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب، مدیران این حوزه و معاونت امور مشترکین شرکت در دفتر مطالعات پایه منابع آب برگزار شد.
در این جلسه، روند پیشرفت بررسیهای کارشناسی مربوط به اخذ تخصیص آب نجاتیافته حاصل از انسداد چاههای غیرمجاز در دشت کرمانشاه مورد ارزیابی قرار گرفت. در همین راستا، بر ضرورت تکمیل مستندات فنی، بازبینی دادهها و تجمیع اطلاعات تخصصی بهمنظور تدوین گزارش نهایی و ارائه آن در چارچوب فرآیندهای کارشناسی و تصمیمگیری تأکید شد.
همچنین در ادامه، موضوع پایش و تعیین سطح کشت سبز استان با اتکا به دادهها و تصاویر ماهوارهای مورد بررسی قرار گرفت. در این بخش، بر اهمیت انطباق دادههای مطالعاتی با اطلاعات حاصل از پایشهای فنی و استفاده از ظرفیتهای تخصصی موجود در شرکت برای دستیابی به برآوردهای دقیقتر تأکید شد.
در این نشست همچنین مقرر شد در صورت نیاز به تکمیل فرآیندهای فنی و افزایش دقت بررسیها، از ظرفیت مشاوران تخصصی و توان علمی مراکز دانشگاهی از جمله دانشگاه رازی استفاده شود.
در پایان، بر تداوم پیگیریهای کارشناسی، تکمیل بررسیهای فنی و تسریع در جمعبندی نهایی موضوعات مطرحشده با هدف پشتیبانی از تصمیمسازیهای تخصصی در حوزه مدیریت منابع آب تأکید شد.