«آب، میراثی برای آیندگان؛ هفته صرفه‌جویی گرامی باد»

هفته صرفه‌جویی در مصرف آب (۲۵ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۵)، مجالی است تا بار دیگر به یاد آوریم که آب نه تنها یک منبع طبیعی، بلکه «سرمایه مشترک» تمام ایرانیان است. با مدیریت آگاهانه و مصرف بهینه، سهم نسل‌های آینده را از این مایه حیات حفظ کنیم. هر قطره، مسئولیتی است بر دوش ما.

«بیایید قدر این سرمایه مشترک را بدانیم…»

آب، نبض زندگی در رگ‌های زمین ماست. بیایید در هفته صرفه‌جویی سال ۱۴۰۵، با هم عهد ببندیم که نگهبان هر قطره باشیم. مصرف درست، ساده‌ترین راه برای حفاظت از زندگی و آینده فرزندان این مرز و بوم است. آینده ایران، در گرو انتخاب‌های امروز ماست.

 

کد خبر: 4146
  تاریخ خبر : 1405/03/25
 69
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 153
  • بیشترین بازدید همزمان : 941
  • بازدید امروز : 7,806
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,718,137
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/06 18:21:18
  • شناسه IP شما : 216.73.216.141

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149